Toyota Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII 110KM

Toyota Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII 110KM (benzyna) (2004 - 2005)

Toyota Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2004 do 2005 roku. Toyota Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII wynosi 110 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII osiąga moment obrotowy 150 Nm. Toyota Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4180 mm długości, 1710 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 150 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII 110KM (benzyna)

Długość 4180 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1135 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi stalowe 15 z ogumieniem 195/60 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2004 - 2005 Standard
Mech. regulacja położenia kierownicy 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Felgi alu. 15 z ogumieniem 195/60 2004 - 2005 Standard
Sygnalizacja niezapiętych pasów bezp. 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Wyłącz. deaktywujący poduszkę powietrzną 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Listwy boczne w kolorze nadwozia 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ogrzewane 2004 - 2005 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII 110KM (benzyna)

styczeń 2005 - kwiecień 2005 59 400 PLN
październik 2004 - styczeń 2005 63 400 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII 110KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vii

Toyota Corolla - Wiadomości

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o 10 tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Poprzednia generacja Toyoty Corolli teraz w dobrej cenie! Sprawdzamy czy to najtańszy wóz w swojej klasie
Toyota Corolla ma 53 lata. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku w 1966 roku. Sprzedaż modelu przekroczyła 40 milionów w 2013. Teraz czas na nowe wcielenie, dzięki czemu poprzedniczkę można kupić z ogromnym upustem.

Toyota Corolla zastępuje Aurisa - nowy model już z rabatem do 12 tys. zł
Atrakcyjny wygląd, szerokie możliwości personalizacji, a także praktyczne odmiany nadwoziowe. Toyota garściami korzysta z 50-letniej tradycji modelu Corolla, by ostatecznie wprowadzić jeden z najnowocześniejszych kompaktów na rynek. Toyota Corolla hatchback dostępna jest obecnie w bardzo atrakcyjnej ofercie.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.