Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII 97KM

Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII 97KM (benzyna) (2004 - 2005)

Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII 97KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2004 do 2005 roku. Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 71 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII wynosi 97 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1398 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII osiąga moment obrotowy 130 Nm. Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4180 mm długości, 1710 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII 97KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII 97KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 97 KM
Momen obrotowy 130 Nm
Pojemność skokowa silnika 1398 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII 97KM (benzyna)

Długość 4180 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1130 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII 97KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Radio CD 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2004 - 2005 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII 97KM (benzyna)

styczeń 2005 - kwiecień 2005 57 000 PLN
październik 2004 - styczeń 2005 61 000 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VII 97KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vii

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla zastępuje Aurisa - nowy model już z rabatem do 12 tys. zł
Atrakcyjny wygląd, szerokie możliwości personalizacji, a także praktyczne odmiany nadwoziowe. Toyota garściami korzysta z 50-letniej tradycji modelu Corolla, by ostatecznie wprowadzić jeden z najnowocześniejszych kompaktów na rynek. Toyota Corolla hatchback dostępna jest obecnie w bardzo atrakcyjnej ofercie.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.