Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VII 97KM (benzyna) (2004 - 2007)

Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VII 97KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2004 do 2007 roku. Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 71 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VII wynosi 97 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1398 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VII osiąga moment obrotowy 130 Nm. Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VII to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4180 mm długości, 1710 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VII 97KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VII 97KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 97 KM
Momen obrotowy 130 Nm
Pojemność skokowa silnika 1398 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VII 97KM (benzyna)

Długość 4180 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1130 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VII 97KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi alu. 15 z ogumieniem 195/60 2006 - 2007 Standard
Lakier metalik 2006 - 2007 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Klimatyzacja 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Felgi stalowe 15 z ogumieniem 195/60 2004 - 2007 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2004 - 2007 Standard
Mech. regulacja położenia kierownicy 2004 - 2007 Standard (indywidualny)
Sygnalizacja niezapiętych pasów bezp. 2004 - 2007 Standard (indywidualny)
Wyłącz. deaktywujący poduszkę powietrzną 2004 - 2007 Standard (indywidualny)
Listwy boczne w kolorze nadwozia 2004 - 2007 Standard (indywidualny)
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2004 - 2007 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VII 97KM (benzyna)

czerwiec 2006 - marzec 2007 58 500 PLN
listopad 2005 - czerwiec 2006 58 000 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 58 000 PLN
maj 2004 - listopad 2004 57 000 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VII 97KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vii

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla zastępuje Aurisa - nowy model już z rabatem do 12 tys. zł
Atrakcyjny wygląd, szerokie możliwości personalizacji, a także praktyczne odmiany nadwoziowe. Toyota garściami korzysta z 50-letniej tradycji modelu Corolla, by ostatecznie wprowadzić jeden z najnowocześniejszych kompaktów na rynek. Toyota Corolla hatchback dostępna jest obecnie w bardzo atrakcyjnej ofercie.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.