Toyota Corolla 1.4 VVT-i Luna Hatchback VII 97KM (benzyna) (2006 - 2007)

Toyota Corolla 1.4 VVT-i Luna Hatchback VII 97KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2007 roku. Toyota Corolla 1.4 VVT-i Luna Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 71 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Luna Hatchback VII wynosi 97 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Luna Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1398 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Luna Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Luna Hatchback VII osiąga moment obrotowy 130 Nm. Toyota Corolla 1.4 VVT-i Luna Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.4 VVT-i Luna Hatchback VII to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.4 VVT-i Luna Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4180 mm długości, 1710 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.4 VVT-i Luna Hatchback VII 97KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Luna Hatchback VII 97KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 97 KM
Momen obrotowy 130 Nm
Pojemność skokowa silnika 1398 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Luna Hatchback VII 97KM (benzyna)

Długość 4180 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1130 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Luna Hatchback VII 97KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2006 - 2007 Standard
Światła przeciwmgielne 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2006 - 2007 Standard (indywidualny)

Cena Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Luna Hatchback VII 97KM (benzyna)

czerwiec 2006 - marzec 2007 63 700 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Luna Hatchback VII 97KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vii

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o kilka tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.