Toyota Corolla 1.4 D-4D Terra MM Hatchback VII 90KM (diesel) (2005 - 2007)

Toyota Corolla 1.4 D-4D Terra MM Hatchback VII 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2007 roku. Toyota Corolla 1.4 D-4D Terra MM Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.4 D-4D Terra MM Hatchback VII wynosi 90 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.4 D-4D Terra MM Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1364 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.4 D-4D Terra MM Hatchback VII przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.4 D-4D Terra MM Hatchback VII osiąga moment obrotowy 190 Nm. Toyota Corolla 1.4 D-4D Terra MM Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.4 D-4D Terra MM Hatchback VII to diesel.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.4 D-4D Terra MM Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4180 mm długości, 1710 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.4 D-4D Terra MM Hatchback VII 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.4 D-4D Terra MM Hatchback VII 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 190 Nm
Pojemność skokowa silnika 1364 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Zautomatyzowana manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.4 D-4D Terra MM Hatchback VII 90KM (diesel)

Długość 4180 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1195 kg
Masa całkowita 1695 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.4 D-4D Terra MM Hatchback VII 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Radio CD 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2005 - 2007 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.4 D-4D Terra MM Hatchback VII 90KM (diesel)

czerwiec 2006 - marzec 2007 66 700 PLN
styczeń 2005 - czerwiec 2006 63 700 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.4 D-4D Terra MM Hatchback VII 90KM (diesel)

Inne wersje generacja-vii

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o kilka tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.