Toyota Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel) (2005 - 2007)

Toyota Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2007 roku. Toyota Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII wynosi 90 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1364 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII osiąga moment obrotowy 190 Nm. Toyota Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII to diesel.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4180 mm długości, 1710 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 190 Nm
Pojemność skokowa silnika 1364 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

Długość 4180 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1195 kg
Masa całkowita 1695 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2005 - 2007 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

wrzesień 2006 - marzec 2007 72 400 PLN
styczeń 2005 - wrzesień 2006 71 400 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

Inne wersje generacja-vii

Toyota Corolla - Wiadomości

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

Toyota wprowadzi kolejne wersje Corolli. Na rynek trafi odmiana sportowa i utereniowiona
Toyota skutecznie obstawia wszystkie narożniki segmentu samochodów kompaktowych. Corolla występuje w wersji hatchback, sedan a także Touring Sports, czyli kombi. Do gamy japońskiego bestsellera mają dołaczyć dwie nowe wersje wyposażenia, usportowiona GR Sport i uterenowiona - Trek.

Sprzedaż samochodów w Polsce - zażarta walka Skody Octavii z nową Toyotą Corollą
Kolejny miesiąc najlepiej sprzedającym się samochodem w Polsce okazała się Toyota Corolla. Japoński kompakt w ujęciu rocznym goni Skodę Octavię, która wciąż jes największym bestsellerem nad Wisłą.

Opinie Moto.pl: Toyota Corolla 2.0 Hybrid 180 KM e-CVT - spektakularna metamorfoza
Nie ukrywajmy, choć Toyota Corolla od lat cieszy się nieposzlakowaną opinią i króluje w statystykach sprzedaży samochodów, był to model, któremu brakowało wyrazistości. Był, bo to co mnie najbardziej zaskoczyło w najnowszej generacji japońskiego kompaktu, to fakt, że Corolla nareszcie nabrała charakteru.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.