Toyota Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel) (2005 - 2007)

Toyota Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2007 roku. Toyota Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII wynosi 90 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1364 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII osiąga moment obrotowy 190 Nm. Toyota Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII to diesel.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4180 mm długości, 1710 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 190 Nm
Pojemność skokowa silnika 1364 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

Długość 4180 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1195 kg
Masa całkowita 1695 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2005 - 2007 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

wrzesień 2006 - marzec 2007 72 400 PLN
styczeń 2005 - wrzesień 2006 71 400 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

Inne wersje generacja-vii

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o kilka tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.