Toyota Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel) (2005 - 2007)

Toyota Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2007 roku. Toyota Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII wynosi 90 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1364 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII osiąga moment obrotowy 190 Nm. Toyota Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII to diesel.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4180 mm długości, 1710 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 190 Nm
Pojemność skokowa silnika 1364 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

Długość 4180 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1195 kg
Masa całkowita 1695 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2005 - 2007 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2005 - 2007 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

wrzesień 2006 - marzec 2007 72 400 PLN
styczeń 2005 - wrzesień 2006 71 400 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.4 D-4D Sol Hatchback VII 90KM (diesel)

Inne wersje generacja-vii

Toyota Corolla - Wiadomości

Najlepiej sprzedające się auto na świecie to dobrze nam znana Corolla. Kto jeszcze jest w Top 10?
Toyota Corolla umacnia swoją pozycję globalnego lidera. W 2019 r. była bezapelacyjnym numerem 1 na całym świecie. Wyraźnie wyprzedziła drugiego w zestawieniu Forda serii F. Trzecie miejsce zajmuje inna Toyota.

Co o nowej Toyocie Corolli sądzi redaktor naczelny Moto.pl? Opowiedział o tym w Studiu Biznes
Trzeci tydzień pod rząd w Studiu Biznes redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew testuje samochód hybrydowy. Tym razem siadł za kierownicą Toyoty Corolli.

Opinie Moto.pl: Hybryda na gaz - najbardziej oszczędne źródło napędu. Przetestowaliśmy Toyotę Corollę z instalacją LPG
Kierowcy często decydują się na montaż w swoim samochodzie instalacji gazowej. Z prostego powodu - pozwala to obniżyć koszty codziennej eksploatacji, a jeśli jeździmy dużo, zakup instalacji szybko się zwraca. Firma STAG poszła o krok dalej i zamontowała autogaz w aucie z napędem hybrydowym. I wniosek jest jeden - oszczędniej jeździć się chyba nie da.

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.