Toyota Corolla Hatchback VII (2004 - 2007)

Toyota Corolla Hatchback VII

Generacja była produkowana od 2004 do 2007 roku. Toyota Corolla Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 66 do 165 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji Toyoty Corolla Hatchback VII wynosi od 90 do 224 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 180 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,6 s. Silnik Toyoty Corolla Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1364 do 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla Hatchback VII przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla Hatchback VII osiąga moment obrotowy od 130 do 280 Nm. Toyota Corolla Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla Hatchback VII to benzyna lub diesel.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla Hatchback VII posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: od 4180 do 4200 mm długości, 1710 mm szerokości, od 1440 do 1475 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla Hatchback VII

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników Toyoty Corolla Hatchback VII

Zdjęcia Toyoty Corolla Hatchback VII

Toyota Corolla - Wiadomości

Uterenowiona Toyota Corolla Trek wjeżdża do polskich salonów. 120 tysięcy za przednionapedowe, podniesione kombi
Toyota Corolla Trek to nieco uterenowiony wariant popularnego kompaktowego kombi. Podniesione zawieszenie sprawia, że ten wariant wjedzie tam, gdzie nie poradziłaby sobie cywilna wersja. Ceny odmiany Trek zaczynają się od 120 900 zł.


Najlepiej sprzedające się auto na świecie to dobrze nam znana Corolla. Kto jeszcze jest w Top 10?
Toyota Corolla umacnia swoją pozycję globalnego lidera. W 2019 r. była bezapelacyjnym numerem 1 na całym świecie. Wyraźnie wyprzedziła drugiego w zestawieniu Forda serii F. Trzecie miejsce zajmuje inna Toyota.

Co o nowej Toyocie Corolli sądzi redaktor naczelny Moto.pl? Opowiedział o tym w Studiu Biznes
Trzeci tydzień pod rząd w Studiu Biznes redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew testuje samochód hybrydowy. Tym razem siadł za kierownicą Toyoty Corolli.

Opinie Moto.pl: Hybryda na gaz - najbardziej oszczędne źródło napędu. Przetestowaliśmy Toyotę Corollę z instalacją LPG
Kierowcy często decydują się na montaż w swoim samochodzie instalacji gazowej. Z prostego powodu - pozwala to obniżyć koszty codziennej eksploatacji, a jeśli jeździmy dużo, zakup instalacji szybko się zwraca. Firma STAG poszła o krok dalej i zamontowała autogaz w aucie z napędem hybrydowym. I wniosek jest jeden - oszczędniej jeździć się chyba nie da.