Toyota Corolla 2.0 D-4D Terra Polaris Hatchback VI 90KM (diesel) (2003)

Toyota Corolla 2.0 D-4D Terra Polaris Hatchback VI 90KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2003 roku. Toyota Corolla 2.0 D-4D Terra Polaris Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 2.0 D-4D Terra Polaris Hatchback VI wynosi 90 KM. Silnik Toyoty Corolla 2.0 D-4D Terra Polaris Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 2.0 D-4D Terra Polaris Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 2.0 D-4D Terra Polaris Hatchback VI osiąga moment obrotowy 250 Nm. Toyota Corolla 2.0 D-4D Terra Polaris Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 2.0 D-4D Terra Polaris Hatchback VI to diesel.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 2.0 D-4D Terra Polaris Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 1710 mm szerokości.

Opinie o Toyocie Corolla 2.0 D-4D Terra Polaris Hatchback VI 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 2.0 D-4D Terra Polaris Hatchback VI 90KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1995 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 2.0 D-4D Terra Polaris Hatchback VI 90KM (diesel)

Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Masa własna 1345 kg
Masa całkowita 1760 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 2.0 D-4D Terra Polaris Hatchback VI 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2003 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2003 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2003 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2003 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2003 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2003 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2003 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 2003 Standard (indywidualny)
Radio CD 2003 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 2.0 D-4D Terra Polaris Hatchback VI 90KM (diesel)

wrzesień 2003 64 800 PLN
maj 2003 - sierpień 2003 64 200 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 2.0 D-4D Terra Polaris Hatchback VI 90KM (diesel)

Inne wersje generacja-vi

Toyota Corolla - Wiadomości

Co o nowej Toyocie Corolli sądzi redaktor naczelny Moto.pl? Opowiedział o tym w Studiu Biznes
Trzeci tydzień pod rząd w Studiu Biznes redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew testuje samochód hybrydowy. Tym razem siadł za kierownicą Toyoty Corolli.

Opinie Moto.pl: Hybryda na gaz - najbardziej oszczędne źródło napędu. Przetestowaliśmy Toyotę Corollę z instalacją LPG
Kierowcy często decydują się na montaż w swoim samochodzie instalacji gazowej. Z prostego powodu - pozwala to obniżyć koszty codziennej eksploatacji, a jeśli jeździmy dużo, zakup instalacji szybko się zwraca. Firma STAG poszła o krok dalej i zamontowała autogaz w aucie z napędem hybrydowym. I wniosek jest jeden - oszczędniej jeździć się chyba nie da.

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

Toyota wprowadzi kolejne wersje Corolli. Na rynek trafi odmiana sportowa i utereniowiona
Toyota skutecznie obstawia wszystkie narożniki segmentu samochodów kompaktowych. Corolla występuje w wersji hatchback, sedan a także Touring Sports, czyli kombi. Do gamy japońskiego bestsellera mają dołaczyć dwie nowe wersje wyposażenia, usportowiona GR Sport i uterenowiona - Trek.