Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI 192KM (benzyna) (2003 - 2004)

Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI 192KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2003 do 2004 roku. Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 141 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI wynosi 192 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1795 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI osiąga moment obrotowy 180 Nm. Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4180 mm długości, 1710 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI 192KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI 192KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 192 KM
Momen obrotowy 180 Nm
Pojemność skokowa silnika 1795 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI 192KM (benzyna)

Długość 4180 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1210 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI 192KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2004 Standard (w pakiecie) 1 820 PLN
Subwoofer 2004 Standard (w pakiecie) 1 474 PLN
Uchwyt na rower 2004 Standard (w pakiecie) 251 PLN
Osłony przeciwbłotne tylne 2004 Standard (w pakiecie) 130 PLN
Osłony przeciwbłotne przednie 2004 Standard (w pakiecie) 130 PLN
Bagażnik dachowy 2004 Standard (w pakiecie) 691 PLN
Nakładka chromowana klapy bagażnika 2004 Standard (w pakiecie) 393 PLN
Nakładka chromowana rury wydechowej 2004 Standard (w pakiecie) 120 PLN
Owiewki przednie 2004 Standard (w pakiecie) 324 PLN
Spojler przedni Sport 2004 Standard (w pakiecie) 973 PLN

Ceny Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI 192KM (benzyna)

grudzień 2003 - maj 2004 88 300 PLN
maj 2003 - listopad 2003 87 300 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI 192KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

Toyota Corolla - Wiadomości

Uterenowiona Toyota Corolla Trek wjeżdża do polskich salonów. 120 tysięcy za przednionapedowe, podniesione kombi
Toyota Corolla Trek to nieco uterenowiony wariant popularnego kompaktowego kombi. Podniesione zawieszenie sprawia, że ten wariant wjedzie tam, gdzie nie poradziłaby sobie cywilna wersja. Ceny odmiany Trek zaczynają się od 120 900 zł.


Najlepiej sprzedające się auto na świecie to dobrze nam znana Corolla. Kto jeszcze jest w Top 10?
Toyota Corolla umacnia swoją pozycję globalnego lidera. W 2019 r. była bezapelacyjnym numerem 1 na całym świecie. Wyraźnie wyprzedziła drugiego w zestawieniu Forda serii F. Trzecie miejsce zajmuje inna Toyota.

Co o nowej Toyocie Corolli sądzi redaktor naczelny Moto.pl? Opowiedział o tym w Studiu Biznes
Trzeci tydzień pod rząd w Studiu Biznes redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew testuje samochód hybrydowy. Tym razem siadł za kierownicą Toyoty Corolli.

Opinie Moto.pl: Hybryda na gaz - najbardziej oszczędne źródło napędu. Przetestowaliśmy Toyotę Corollę z instalacją LPG
Kierowcy często decydują się na montaż w swoim samochodzie instalacji gazowej. Z prostego powodu - pozwala to obniżyć koszty codziennej eksploatacji, a jeśli jeździmy dużo, zakup instalacji szybko się zwraca. Firma STAG poszła o krok dalej i zamontowała autogaz w aucie z napędem hybrydowym. I wniosek jest jeden - oszczędniej jeździć się chyba nie da.