Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI 192KM (benzyna) (2003 - 2004)

Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI 192KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2003 do 2004 roku. Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 141 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI wynosi 192 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1795 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI osiąga moment obrotowy 180 Nm. Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4180 mm długości, 1710 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI 192KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI 192KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 192 KM
Momen obrotowy 180 Nm
Pojemność skokowa silnika 1795 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI 192KM (benzyna)

Długość 4180 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1210 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI 192KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2004 Standard (w pakiecie) 1 820 PLN
Subwoofer 2004 Standard (w pakiecie) 1 474 PLN
Uchwyt na rower 2004 Standard (w pakiecie) 251 PLN
Osłony przeciwbłotne tylne 2004 Standard (w pakiecie) 130 PLN
Osłony przeciwbłotne przednie 2004 Standard (w pakiecie) 130 PLN
Bagażnik dachowy 2004 Standard (w pakiecie) 691 PLN
Nakładka chromowana klapy bagażnika 2004 Standard (w pakiecie) 393 PLN
Nakładka chromowana rury wydechowej 2004 Standard (w pakiecie) 120 PLN
Owiewki przednie 2004 Standard (w pakiecie) 324 PLN
Spojler przedni Sport 2004 Standard (w pakiecie) 973 PLN

Ceny Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI 192KM (benzyna)

grudzień 2003 - maj 2004 88 300 PLN
maj 2003 - listopad 2003 87 300 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport lea Hatchback VI 192KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

Toyota Corolla - Wiadomości

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

Toyota wprowadzi kolejne wersje Corolli. Na rynek trafi odmiana sportowa i utereniowiona
Toyota skutecznie obstawia wszystkie narożniki segmentu samochodów kompaktowych. Corolla występuje w wersji hatchback, sedan a także Touring Sports, czyli kombi. Do gamy japońskiego bestsellera mają dołaczyć dwie nowe wersje wyposażenia, usportowiona GR Sport i uterenowiona - Trek.

Sprzedaż samochodów w Polsce - zażarta walka Skody Octavii z nową Toyotą Corollą
Kolejny miesiąc najlepiej sprzedającym się samochodem w Polsce okazała się Toyota Corolla. Japoński kompakt w ujęciu rocznym goni Skodę Octavię, która wciąż jes największym bestsellerem nad Wisłą.

Opinie Moto.pl: Toyota Corolla 2.0 Hybrid 180 KM e-CVT - spektakularna metamorfoza
Nie ukrywajmy, choć Toyota Corolla od lat cieszy się nieposzlakowaną opinią i króluje w statystykach sprzedaży samochodów, był to model, któremu brakowało wyrazistości. Był, bo to co mnie najbardziej zaskoczyło w najnowszej generacji japońskiego kompaktu, to fakt, że Corolla nareszcie nabrała charakteru.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.