Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VI 192KM (benzyna) (2002 - 2003)

Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VI 192KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2002 do 2003 roku. Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 141 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VI wynosi 192 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1795 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VI osiąga moment obrotowy 180 Nm. Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VI to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VI posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4180 mm długości, 1710 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VI 192KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VI 192KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 192 KM
Momen obrotowy 180 Nm
Pojemność skokowa silnika 1795 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VI 192KM (benzyna)

Długość 4180 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1210 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VI 192KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Alufelgi 2002 - 2003 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VI 192KM (benzyna)

grudzień 2003 85 200 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 82 800 PLN
styczeń 2002 - listopad 2002 85 500 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.8 VVTL-i TSport Hatchback VI 192KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

Toyota Corolla - Wiadomości

Kompakt czy crossover - który lepiej sprawdza się w mieście? Prześwietlamy modele Toyoty
Kompakty i crossovery cieszą się niesłabnącą popularnością. Corolla to ikona segmentu, natomiast C-HR po niedawnej modernizacji jest jednym z ciekawszych samochodów w klasie kompaktowych SUV-ów. Który z nich lepiej sprawdzi się w mieście?

Dacia Duster wraca na pierwsze miejsce. Hity kwietnia 2020 r. w Polsce. Bez zakupów firm
Dacia Duster stoczyła zażarty bój z aż czterema Toyotami o miano ulubionego samochodu polskich klientów indywidualnych w kryzysowym kwietniu 2020 r. Kto jeszcze znalazł się w czołówce.

Toyota - 5 najlepszych modeli marki, które warto kupić
Toyota - 5 najlepszych modeli marki, która od prawie 80 lat zajmuje się produkcją cenionych samochodów osobowych? W artykule prezentujemy pojazdy, które z całą pewnością warto wziąć pod uwagę.

Sprzedaż nowych aut w Polsce w 2020 r. Wykluczamy firmy i... nie ma niespodzianki
Toyota, a nawet dwie Toyoty na szczycie. To wyjątkowo dobry rok dla japońskiego producenta nad Wisłą. I Yaris, i Corolla wyprzedziły Dustera, który znakomicie radził sobie w 2019 r.

Uterenowiona Toyota Corolla Trek wjeżdża do polskich salonów. 120 tysięcy za przednionapedowe, podniesione kombi
Toyota Corolla Trek to nieco uterenowiony wariant popularnego kompaktowego kombi. Podniesione zawieszenie sprawia, że ten wariant wjedzie tam, gdzie nie poradziłaby sobie cywilna wersja. Ceny odmiany Trek zaczynają się od 120 900 zł.