Toyota Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI 110KM

Toyota Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI 110KM (benzyna) (2003)

Toyota Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2003 roku. Toyota Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI wynosi 110 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI osiąga moment obrotowy 150 Nm. Toyota Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 1710 mm szerokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI 110KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 150 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI 110KM (benzyna)

Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Masa własna 1145 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Mech. regulacja położenia kierownicy 2003 Standard (indywidualny)
Instalacja radiowa + 4 głośniki 2003 Standard (indywidualny)
Zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia 2003 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2003 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2003 Standard (indywidualny)
Radio CD 2003 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 2003 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2003 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2003 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI 110KM (benzyna)

wrzesień 2003 56 000 PLN
maj 2003 - sierpień 2003 55 000 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI 110KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

Toyota Corolla - Wiadomości

Poprzednia generacja Toyoty Corolli teraz w dobrej cenie! Sprawdzamy czy to najtańszy wóz w swojej klasie
Toyota Corolla ma 53 lata. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku w 1966 roku. Sprzedaż modelu przekroczyła 40 milionów w 2013. Teraz czas na nowe wcielenie, dzięki czemu poprzedniczkę można kupić z ogromnym upustem.

Toyota Corolla zastępuje Aurisa - nowy model już z rabatem do 12 tys. zł
Atrakcyjny wygląd, szerokie możliwości personalizacji, a także praktyczne odmiany nadwoziowe. Toyota garściami korzysta z 50-letniej tradycji modelu Corolla, by ostatecznie wprowadzić jeden z najnowocześniejszych kompaktów na rynek. Toyota Corolla hatchback dostępna jest obecnie w bardzo atrakcyjnej ofercie.

Biznesowa oferta Toyoty - znaleźliśmy cztery największe okazje
Toyota przygotowała bardzo ciekawą ofertę dla klientów biznesowych. Wszystkie modele objęto atrakcyjnym programem finansowym, dzięki czemu za kilkaset złotych miesięcznie można użytkować najbardziej dopasowane modele. Sprawdzamy, ile trzeba zapłacić za popularne samochody japońskiego producenta.

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o 10 tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.