Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol aut Hatchback VI 110KM (benzyna) (2003)

Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol aut Hatchback VI 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2003 roku. Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol aut Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol aut Hatchback VI wynosi 110 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol aut Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol aut Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol aut Hatchback VI osiąga moment obrotowy 150 Nm. Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol aut Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol aut Hatchback VI to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol aut Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4180 mm długości, 1710 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.6 VVT-i Sol aut Hatchback VI 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol aut Hatchback VI 110KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 150 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol aut Hatchback VI 110KM (benzyna)

Długość 4180 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1190 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol aut Hatchback VI 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2003 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2003 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2003 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2003 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2003 Standard (indywidualny)
Skrzynia automatyczna 2003 Standard (indywidualny)
Radio CD 2003 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2003 Standard (indywidualny)
Airbag - 4 sztuki 2003 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol aut Hatchback VI 110KM (benzyna)

grudzień 2003 70 200 PLN
maj 2003 - listopad 2003 69 600 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol aut Hatchback VI 110KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

Toyota Corolla - Wiadomości

Najlepiej sprzedające się auto na świecie to dobrze nam znana Corolla. Kto jeszcze jest w Top 10?
Toyota Corolla umacnia swoją pozycję globalnego lidera. W 2019 r. była bezapelacyjnym numerem 1 na całym świecie. Wyraźnie wyprzedziła drugiego w zestawieniu Forda serii F. Trzecie miejsce zajmuje inna Toyota.

Co o nowej Toyocie Corolli sądzi redaktor naczelny Moto.pl? Opowiedział o tym w Studiu Biznes
Trzeci tydzień pod rząd w Studiu Biznes redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew testuje samochód hybrydowy. Tym razem siadł za kierownicą Toyoty Corolli.

Opinie Moto.pl: Hybryda na gaz - najbardziej oszczędne źródło napędu. Przetestowaliśmy Toyotę Corollę z instalacją LPG
Kierowcy często decydują się na montaż w swoim samochodzie instalacji gazowej. Z prostego powodu - pozwala to obniżyć koszty codziennej eksploatacji, a jeśli jeździmy dużo, zakup instalacji szybko się zwraca. Firma STAG poszła o krok dalej i zamontowała autogaz w aucie z napędem hybrydowym. I wniosek jest jeden - oszczędniej jeździć się chyba nie da.

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.