Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol air6 Hatchback VI 110KM (benzyna) (2002 - 2004)

Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol air6 Hatchback VI 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2002 do 2004 roku. Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol air6 Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol air6 Hatchback VI wynosi 110 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol air6 Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol air6 Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol air6 Hatchback VI osiąga moment obrotowy 150 Nm. Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol air6 Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol air6 Hatchback VI to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol air6 Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4180 mm długości, 1710 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.6 VVT-i Sol air6 Hatchback VI 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol air6 Hatchback VI 110KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 150 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol air6 Hatchback VI 110KM (benzyna)

Długość 4180 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1155 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol air6 Hatchback VI 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2004 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2004 Standard (w pakiecie) 1 835 PLN
Lakier metalik 2004 Standard (w pakiecie) 1 820 PLN
Subwoofer 2004 Standard (w pakiecie) 1 474 PLN
Uchwyt na rower 2004 Standard (w pakiecie) 251 PLN
Osłony przeciwbłotne tylne 2004 Standard (w pakiecie) 130 PLN
Osłony przeciwbłotne przednie 2004 Standard (w pakiecie) 130 PLN
Bagażnik dachowy 2004 Standard (w pakiecie) 648 PLN
Nakładka chromowana klapy bagażnika 2004 Standard (w pakiecie) 393 PLN
Nakładka chromowana rury wydechowej 2004 Standard (w pakiecie) 120 PLN

Ceny Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol air6 Hatchback VI 110KM (benzyna)

grudzień 2003 - maj 2004 65 600 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 62 400 PLN
styczeń 2002 - listopad 2002 64 450 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.6 VVT-i Sol air6 Hatchback VI 110KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla zastępuje Aurisa - nowy model już z rabatem do 12 tys. zł
Atrakcyjny wygląd, szerokie możliwości personalizacji, a także praktyczne odmiany nadwoziowe. Toyota garściami korzysta z 50-letniej tradycji modelu Corolla, by ostatecznie wprowadzić jeden z najnowocześniejszych kompaktów na rynek. Toyota Corolla hatchback dostępna jest obecnie w bardzo atrakcyjnej ofercie.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.