Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI 97KM (benzyna) (2003)

Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI 97KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2003 roku. Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 71 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI wynosi 97 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1398 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI osiąga moment obrotowy 130 Nm. Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 1710 mm szerokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI 97KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI 97KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 97 KM
Momen obrotowy 130 Nm
Pojemność skokowa silnika 1398 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI 97KM (benzyna)

Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Masa własna 1200 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI 97KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2003 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2003 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2003 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2003 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2003 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2003 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2003 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 2003 Standard (indywidualny)
Radio CD 2003 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI 97KM (benzyna)

wrzesień 2003 55 700 PLN
maj 2003 - sierpień 2003 55 100 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Polaris Hatchback VI 97KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

Toyota Corolla - Wiadomości

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

Toyota wprowadzi kolejne wersje Corolli. Na rynek trafi odmiana sportowa i utereniowiona
Toyota skutecznie obstawia wszystkie narożniki segmentu samochodów kompaktowych. Corolla występuje w wersji hatchback, sedan a także Touring Sports, czyli kombi. Do gamy japońskiego bestsellera mają dołaczyć dwie nowe wersje wyposażenia, usportowiona GR Sport i uterenowiona - Trek.

Sprzedaż samochodów w Polsce - zażarta walka Skody Octavii z nową Toyotą Corollą
Kolejny miesiąc najlepiej sprzedającym się samochodem w Polsce okazała się Toyota Corolla. Japoński kompakt w ujęciu rocznym goni Skodę Octavię, która wciąż jes największym bestsellerem nad Wisłą.

Opinie Moto.pl: Toyota Corolla 2.0 Hybrid 180 KM e-CVT - spektakularna metamorfoza
Nie ukrywajmy, choć Toyota Corolla od lat cieszy się nieposzlakowaną opinią i króluje w statystykach sprzedaży samochodów, był to model, któremu brakowało wyrazistości. Był, bo to co mnie najbardziej zaskoczyło w najnowszej generacji japońskiego kompaktu, to fakt, że Corolla nareszcie nabrała charakteru.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.