Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VI 97KM (benzyna) (2002 - 2004)

Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VI 97KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2002 do 2004 roku. Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 71 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VI wynosi 97 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1398 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VI osiąga moment obrotowy 130 Nm. Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VI to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VI posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4180 mm długości, 1710 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VI 97KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(5 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VI 97KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 97 KM
Momen obrotowy 130 Nm
Pojemność skokowa silnika 1398 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VI 97KM (benzyna)

Długość 4180 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1125 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VI 97KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Nakładka chromowana klapy bagażnika 2004 Standard (w pakiecie) 393 PLN
Nakładka chromowana rury wydechowej 2004 Standard (w pakiecie) 120 PLN
Owiewki przednie 2004 Standard (w pakiecie) 324 PLN
Spojler przedni Sport 2004 Standard (w pakiecie) 673 PLN
Uchwyt na narty 2004 Standard (w pakiecie) 331 PLN
Pokrowce na siedzenia - szare 2004 Standard (w pakiecie) 58 PLN
Dywaniki gumowe (prod. polskiej) 2004 Standard (w pakiecie) 85 PLN
Aluminiowo-skórzana gałka dźw. zm. bieg. 2004 Standard (w pakiecie) 220 PLN
Nakładki progów 2004 Standard (w pakiecie) 530 PLN
Siatka pionowa bagażnika 2004 Standard (w pakiecie) 300 PLN

Ceny Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VI 97KM (benzyna)

grudzień 2003 - maj 2004 50 200 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 48 300 PLN
styczeń 2002 - listopad 2002 49 750 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.4 VVT-i Terra Hatchback VI 97KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

Toyota Corolla - Wiadomości

Sprzedaż samochodów w Polsce - zażarta walka Skody Octavii z nową Toyotą Corollą
Kolejny miesiąc najlepiej sprzedającym się samochodem w Polsce okazała się Toyota Corolla. Japoński kompakt w ujęciu rocznym goni Skodę Octavię, która wciąż jes największym bestsellerem nad Wisłą.

Opinie Moto.pl: Toyota Corolla 2.0 Hybrid 180 KM e-CVT - spektakularna metamorfoza
Nie ukrywajmy, choć Toyota Corolla od lat cieszy się nieposzlakowaną opinią i króluje w statystykach sprzedaży samochodów, był to model, któremu brakowało wyrazistości. Był, bo to co mnie najbardziej zaskoczyło w najnowszej generacji japońskiego kompaktu, to fakt, że Corolla nareszcie nabrała charakteru.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.