Toyota Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna) (1992 - 1995)

Toyota Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1992 do 1995 roku. Toyota Corolla 1.4 XLi Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 65 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III wynosi 88 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 175 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,5 s. Silnik Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1332 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III osiąga moment obrotowy 111 Nm. Toyota Corolla 1.4 XLi Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.4 XLi Hatchback III to benzyna.

Średnie spalanie Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III wynosi około 6,7 l na 100km. Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.4 XLi Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1000 litrów. Wymiary samochodu: 1685 mm szerokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,7 l/100km

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,5 s
Prędkość maksymalna 175 km/h
Moc 88 KM
Momen obrotowy 111 Nm
Pojemność skokowa silnika 1332 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 165/70 R 14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Szerokość 1685 mm
Rozstaw osi 2465 mm
Masa własna 1000 kg
Masa całkowita 1500 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zamek centralny 1994 - 1995 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane mechanicznie 1992 - 1995 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1992 - 1995 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1992 - 1995 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1992 - 1995 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1992 - 1995 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

czerwiec 1995 39 833 PLN
grudzień 1994 - maj 1995 37 820 PLN
styczeń 1993 - listopad 1994 33 440 PLN
sierpień 1992 - grudzień 1992 33 440 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Toyota Corolla III hatchback przedni prawy
Toyota Corolla III hatchback tylny lewy
Toyota Corolla III hatchback tablica rozdzielcza

Inne wersje generacja-iii

Toyota Corolla - Wiadomości

Jak zmieniła się Toyota Corolla? Poprzednia generacja jest teraz tańsza o 10 tysięcy złotych
Zmiana warty stała się faktem. Na motoryzacyjną scenę wjechała najnowsza Toyota Corolla. Występuje w kilku wersjach nadwoziowych i z mocnymi jednostkami napędowymi. To jednak wcale nie oznacza, że nie warto zainteresować się wcześniejszym wcieleniem. Poprzednik wciąż ma sporo do zaoferowania i do tego w bardzo korzystnej cenie.

Poprzednia generacja Toyoty Corolli teraz w dobrej cenie! Sprawdzamy czy to najtańszy wóz w swojej klasie
Toyota Corolla ma 53 lata. Pierwsza generacja pojawiła się na rynku w 1966 roku. Sprzedaż modelu przekroczyła 40 milionów w 2013. Teraz czas na nowe wcielenie, dzięki czemu poprzedniczkę można kupić z ogromnym upustem.

Toyota Corolla zastępuje Aurisa - nowy model już z rabatem do 12 tys. zł
Atrakcyjny wygląd, szerokie możliwości personalizacji, a także praktyczne odmiany nadwoziowe. Toyota garściami korzysta z 50-letniej tradycji modelu Corolla, by ostatecznie wprowadzić jeden z najnowocześniejszych kompaktów na rynek. Toyota Corolla hatchback dostępna jest obecnie w bardzo atrakcyjnej ofercie.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.