Toyota Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna) (1992 - 1995)

Toyota Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1992 do 1995 roku. Toyota Corolla 1.4 XLi Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 65 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III wynosi 88 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 175 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,5 s. Silnik Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1332 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III osiąga moment obrotowy 111 Nm. Toyota Corolla 1.4 XLi Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.4 XLi Hatchback III to benzyna.

Średnie spalanie Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III wynosi około 6,7 l na 100km. Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.4 XLi Hatchback III posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1000 litrów. Wymiary samochodu: 4095 mm długości, 1685 mm szerokości, 1380 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,7 l/100km

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,5 s
Prędkość maksymalna 175 km/h
Moc 88 KM
Momen obrotowy 111 Nm
Pojemność skokowa silnika 1332 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 165/70 R 14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Długość 4095 mm
Szerokość 1685 mm
Rozstaw osi 2465 mm
Wysokość 1380 mm
Masa własna 995 kg
Masa całkowita 1495 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Immobilizer 1995 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane mechanicznie 1992 - 1995 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1992 - 1995 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1992 - 1995 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1992 - 1995 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1992 - 1995 Standard (indywidualny)

Cena Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

sierpień 1992 - wrzesień 1995 39 000 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Toyota Corolla III hatchback przedni prawy
Toyota Corolla III hatchback tylny lewy
Toyota Corolla III hatchback tablica rozdzielcza

Inne wersje generacja-iii

Toyota Corolla - Wiadomości

Kompakt czy crossover - który lepiej sprawdza się w mieście? Prześwietlamy modele Toyoty
Kompakty i crossovery cieszą się niesłabnącą popularnością. Corolla to ikona segmentu, natomiast C-HR po niedawnej modernizacji jest jednym z ciekawszych samochodów w klasie kompaktowych SUV-ów. Który z nich lepiej sprawdzi się w mieście?

Dacia Duster wraca na pierwsze miejsce. Hity kwietnia 2020 r. w Polsce. Bez zakupów firm
Dacia Duster stoczyła zażarty bój z aż czterema Toyotami o miano ulubionego samochodu polskich klientów indywidualnych w kryzysowym kwietniu 2020 r. Kto jeszcze znalazł się w czołówce.

Toyota - 5 najlepszych modeli marki, które warto kupić
Toyota - 5 najlepszych modeli marki, która od prawie 80 lat zajmuje się produkcją cenionych samochodów osobowych? W artykule prezentujemy pojazdy, które z całą pewnością warto wziąć pod uwagę.

Sprzedaż nowych aut w Polsce w 2020 r. Wykluczamy firmy i... nie ma niespodzianki
Toyota, a nawet dwie Toyoty na szczycie. To wyjątkowo dobry rok dla japońskiego producenta nad Wisłą. I Yaris, i Corolla wyprzedziły Dustera, który znakomicie radził sobie w 2019 r.

Uterenowiona Toyota Corolla Trek wjeżdża do polskich salonów. 120 tysięcy za przednionapedowe, podniesione kombi
Toyota Corolla Trek to nieco uterenowiony wariant popularnego kompaktowego kombi. Podniesione zawieszenie sprawia, że ten wariant wjedzie tam, gdzie nie poradziłaby sobie cywilna wersja. Ceny odmiany Trek zaczynają się od 120 900 zł.