Toyota Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna) (1992 - 1995)

Toyota Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1992 do 1995 roku. Toyota Corolla 1.4 XLi Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 65 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III wynosi 88 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 175 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,5 s. Silnik Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1332 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III osiąga moment obrotowy 111 Nm. Toyota Corolla 1.4 XLi Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.4 XLi Hatchback III to benzyna.

Średnie spalanie Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III wynosi około 6,7 l na 100km. Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.4 XLi Hatchback III posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1000 litrów. Wymiary samochodu: 4095 mm długości, 1685 mm szerokości, 1380 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,7 l/100km

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,5 s
Prędkość maksymalna 175 km/h
Moc 88 KM
Momen obrotowy 111 Nm
Pojemność skokowa silnika 1332 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 165/70 R 14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Długość 4095 mm
Szerokość 1685 mm
Rozstaw osi 2465 mm
Wysokość 1380 mm
Masa własna 995 kg
Masa całkowita 1495 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Immobilizer 1995 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1992 - 1995 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1992 - 1995 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1992 - 1995 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1992 - 1995 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane mechanicznie 1992 - 1995 Standard (indywidualny)

Cena Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

sierpień 1992 - wrzesień 1995 39 000 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.4 XLi Hatchback III 88KM (benzyna)

Toyota Corolla III hatchback przedni prawy
Toyota Corolla III hatchback tylny lewy
Toyota Corolla III hatchback tablica rozdzielcza

Inne wersje generacja-iii

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla zastępuje Aurisa - nowy model już z rabatem do 12 tys. zł
Atrakcyjny wygląd, szerokie możliwości personalizacji, a także praktyczne odmiany nadwoziowe. Toyota garściami korzysta z 50-letniej tradycji modelu Corolla, by ostatecznie wprowadzić jeden z najnowocześniejszych kompaktów na rynek. Toyota Corolla hatchback dostępna jest obecnie w bardzo atrakcyjnej ofercie.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.