Toyota Corolla Hatchback III (1992 - 1997)

Toyota Corolla Hatchback III

Generacja była produkowana od 1992 do 1997 roku. Toyota Corolla Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 53 do 84 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji Toyoty Corolla Hatchback III wynosi od 72 do 114 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 170 do 195 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 10,0 do 12,8 s. Silnik Toyoty Corolla Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1332 do 1974 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla Hatchback III osiąga moment obrotowy od 111 do 145 Nm. Toyota Corolla Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla Hatchback III to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie Toyoty Corolla Hatchback III w zależności od wersji silnika, waha się od 6,7 do 7,3 l na 100km. Warto nadmienić, że Toyota Corolla Hatchback III posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1000 litrów. Wymiary samochodu: 4095 mm długości, 1685 mm szerokości, od 1375 do 1380 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla Hatchback III

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników Toyoty Corolla Hatchback III

Zdjęcia Toyoty Corolla Hatchback III

Toyota Corolla III hatchback przedni prawy
Toyota Corolla III hatchback tylny lewy
Toyota Corolla III hatchback tablica rozdzielcza

Toyota Corolla - Wiadomości

Toyota Corolla zastępuje Aurisa - nowy model już z rabatem do 12 tys. zł
Atrakcyjny wygląd, szerokie możliwości personalizacji, a także praktyczne odmiany nadwoziowe. Toyota garściami korzysta z 50-letniej tradycji modelu Corolla, by ostatecznie wprowadzić jeden z najnowocześniejszych kompaktów na rynek. Toyota Corolla hatchback dostępna jest obecnie w bardzo atrakcyjnej ofercie.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.