Toyota Corolla 1.3 DX Hatchback I 75KM (benzyna) (1985 - 1987)

Toyota Corolla 1.3 DX Hatchback I 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1985 do 1987 roku. Toyota Corolla 1.3 DX Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Corolla 1.3 DX Hatchback I wynosi 75 KM. Silnik Toyoty Corolla 1.3 DX Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1295 cm3.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla 1.3 DX Hatchback I osiąga moment obrotowy 102 Nm. Toyota Corolla 1.3 DX Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla 1.3 DX Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Corolla 1.3 DX Hatchback I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 1385 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla 1.3 DX Hatchback I 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Corolla 1.3 DX Hatchback I 75KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 102 Nm
Pojemność skokowa silnika 1295 cm3
Rodzaj katalizatora Brak
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Corolla 1.3 DX Hatchback I 75KM (benzyna)

Rozstaw osi 2430 mm
Wysokość 1385 mm
Masa własna 875 kg
Masa całkowita 1385 kg

Wyposażenie Toyoty Corolla 1.3 DX Hatchback I 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Wycieraczka szyby tylnej 1985 - 1987 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1985 - 1987 Standard (indywidualny)
Lusterko ust. mechanicznie 1985 - 1987 Standard (indywidualny)

Cena Toyoty Corolla 1.3 DX Hatchback I 75KM (benzyna)

marzec 1985 - sierpień 1987 25 000 PLN

Zdjęcia Toyoty Corolla 1.3 DX Hatchback I 75KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-i

Toyota Corolla - Wiadomości

Co o nowej Toyocie Corolli sądzi redaktor naczelny Moto.pl? Opowiedział o tym w Studiu Biznes
Trzeci tydzień pod rząd w Studiu Biznes redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew testuje samochód hybrydowy. Tym razem siadł za kierownicą Toyoty Corolli.

Opinie Moto.pl: Hybryda na gaz - najbardziej oszczędne źródło napędu. Przetestowaliśmy Toyotę Corollę z instalacją LPG
Kierowcy często decydują się na montaż w swoim samochodzie instalacji gazowej. Z prostego powodu - pozwala to obniżyć koszty codziennej eksploatacji, a jeśli jeździmy dużo, zakup instalacji szybko się zwraca. Firma STAG poszła o krok dalej i zamontowała autogaz w aucie z napędem hybrydowym. I wniosek jest jeden - oszczędniej jeździć się chyba nie da.

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

Toyota wprowadzi kolejne wersje Corolli. Na rynek trafi odmiana sportowa i utereniowiona
Toyota skutecznie obstawia wszystkie narożniki segmentu samochodów kompaktowych. Corolla występuje w wersji hatchback, sedan a także Touring Sports, czyli kombi. Do gamy japońskiego bestsellera mają dołaczyć dwie nowe wersje wyposażenia, usportowiona GR Sport i uterenowiona - Trek.