Toyota Corolla Hatchback

Toyota Corolla Hatchback

Toyota Corolla Hatchback

Model jest produkowany od roku 1985 do dziś. W tym czasie powstało 13 generacji tego modelu. Toyota Corolla Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowego modelu Toyoty Corolla Hatchback to od 25 000 do 129 400 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 41 do 165 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu Toyoty Corolla Hatchback wynosi od 56 do 224 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 165 do 195 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 10,0 do 14,4 s. Silnik Toyoty Corolla Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1197 do 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Corolla Hatchback przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy Toyoty Corolla Hatchback osiąga moment obrotowy od 102 do 280 Nm. Toyota Corolla Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Corolla Hatchback to benzyna, benzyna i elektryczny lub diesel.

Średnie spalanie Toyoty Corolla Hatchback w zależności od wersji silnika, waha się od 6,7 do 7,3 l na 100km. Warto nadmienić, że Toyota Corolla Hatchback posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 960 do 1190 litrów. Wymiary samochodu: od 3995 do 4370 mm długości, od 1655 do 1790 mm szerokości, od 1360 do 1475 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Corolla Hatchback

Ocena ogólna:
(27 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Generacje Toyoty Corolla Hatchback

Zdjęcia Toyoty Corolla Hatchback

Toyota Corolla - Wiadomości

Uterenowiona Toyota Corolla Trek wjeżdża do polskich salonów. 120 tysięcy za przednionapedowe, podniesione kombi
Toyota Corolla Trek to nieco uterenowiony wariant popularnego kompaktowego kombi. Podniesione zawieszenie sprawia, że ten wariant wjedzie tam, gdzie nie poradziłaby sobie cywilna wersja. Ceny odmiany Trek zaczynają się od 120 900 zł.


Najlepiej sprzedające się auto na świecie to dobrze nam znana Corolla. Kto jeszcze jest w Top 10?
Toyota Corolla umacnia swoją pozycję globalnego lidera. W 2019 r. była bezapelacyjnym numerem 1 na całym świecie. Wyraźnie wyprzedziła drugiego w zestawieniu Forda serii F. Trzecie miejsce zajmuje inna Toyota.

Co o nowej Toyocie Corolli sądzi redaktor naczelny Moto.pl? Opowiedział o tym w Studiu Biznes
Trzeci tydzień pod rząd w Studiu Biznes redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew testuje samochód hybrydowy. Tym razem siadł za kierownicą Toyoty Corolli.

Opinie Moto.pl: Hybryda na gaz - najbardziej oszczędne źródło napędu. Przetestowaliśmy Toyotę Corollę z instalacją LPG
Kierowcy często decydują się na montaż w swoim samochodzie instalacji gazowej. Z prostego powodu - pozwala to obniżyć koszty codziennej eksploatacji, a jeśli jeździmy dużo, zakup instalacji szybko się zwraca. Firma STAG poszła o krok dalej i zamontowała autogaz w aucie z napędem hybrydowym. I wniosek jest jeden - oszczędniej jeździć się chyba nie da.