Toyota C-HR 1.8 Hybrid Prestige Hatchback I 98KM (benzyna elektryczny) (2016 - obecnie)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Prestige Hatchback I 98KM (benzyna elektryczny)

Wersja jest produkowana od roku 2016 do dziś. Toyota C-HR 1.8 Hybrid Prestige Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji Toyoty C-HR 1.8 Hybrid Prestige Hatchback I to od 118 800 do 122 800 PLN.

Moc maksymalna wynosi 72 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty C-HR 1.8 Hybrid Prestige Hatchback I wynosi 98 KM. Silnik Toyoty C-HR 1.8 Hybrid Prestige Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1798 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty C-HR 1.8 Hybrid Prestige Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty C-HR 1.8 Hybrid Prestige Hatchback I osiąga moment obrotowy 142 Nm. Toyota C-HR 1.8 Hybrid Prestige Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota C-HR 1.8 Hybrid Prestige Hatchback I to benzyna i elektryczny.

Warto nadmienić, że Toyota C-HR 1.8 Hybrid Prestige Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1795 mm szerokości, 1565 mm wysokości.

Opinie o Toyocie C-HR 1.8 Hybrid Prestige Hatchback I 98KM (benzyna elektryczny)

Ocena ogólna:
(10 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty C-HR 1.8 Hybrid Prestige Hatchback I 98KM (benzyna elektryczny)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 98 KM
Momen obrotowy 142 Nm
Pojemność skokowa silnika 1798 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Bezstopniowa
Napęd przedni

Wymiary Toyoty C-HR 1.8 Hybrid Prestige Hatchback I 98KM (benzyna elektryczny)

Długość 4360 mm
Szerokość 1795 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1565 mm
Masa własna 1380 kg
Masa całkowita 1860 kg

Wyposażenie Toyoty C-HR 1.8 Hybrid Prestige Hatchback I 98KM (benzyna elektryczny)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System antykradzieżowy rozszerzony (ochrona wnętrza, dźwiękowa sygnalizacja włamania, karta PROXY) 2019 - obecnie Standard
System zabezpieczenia antykradzieżowego komputera i złącza diagnostycznego 2019 - obecnie Standard
Pakiet Premium Audio JBL 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 4 900 PLN
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Lakier perłowy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 500 PLN
Manetki zmiany biegów przy kierownicy 2019 - obecnie Standard
Lakier specjalny 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 500 PLN
System elektroniczny zabezpieczenia antykradzieżowego Vodafone 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 995 PLN
Wykładzina bagażnika 2019 - obecnie Standard
Pakiet LED 2019 - obecnie Standard

Ceny Toyoty C-HR 1.8 Hybrid Prestige Hatchback I 98KM (benzyna elektryczny)

wrzesień 2018 - obecnie 122 800 PLN
czerwiec 2018 - sierpień 2018 121 800 PLN
listopad 2016 - maj 2018 120 800 PLN
sierpień 2016 - październik 2016 118 800 PLN

Zdjęcia Toyoty C-HR 1.8 Hybrid Prestige Hatchback I 98KM (benzyna elektryczny)

Toyota C-HR I hatchback silver grey przedni lewy
Toyota C-HR I hatchback silver grey tylny prawy
Toyota C-HR I hatchback silver grey boczny prawy
Toyota C-HR I hatchback silver grey boczny lewy
Toyota C-HR I hatchback silver grey górny przedni
Toyota C-HR I hatchback silver grey tylny prawy
Toyota C-HR I hatchback tablica rozdzielcza

Inne wersje generacja-i

Toyota C-HR - Wiadomości

Kompakt czy crossover - który lepiej sprawdza się w mieście? Prześwietlamy modele Toyoty
Kompakty i crossovery cieszą się niesłabnącą popularnością. Corolla to ikona segmentu, natomiast C-HR po niedawnej modernizacji jest jednym z ciekawszych samochodów w klasie kompaktowych SUV-ów. Który z nich lepiej sprawdzi się w mieście?


Futurystyczny crossover teraz z nową ceną. W Toyocie rozpoczęła się wyprzedaż rocznika
Trudno znaleźć pośród crossoverów równie oryginalny samochód. Toyota C-HR zdaje się wyprzedzać swoje czasy. Wygląda niczym wyjęty z filmu "Powrót do przyszłości". Ponadto kusi walorami funkcjonalnymi, napędem na cztery koła oraz oszczędną i jednocześnie dynamiczną wersją hybrydową. Sprawdzamy, czemu klienci pokochali tę Toyotę.