Toyota Auris 1.8 HSD Sol Hatchback II 99KM (benzyna i elektryczny) (2010 - 2012)

Toyota Auris 1.8 HSD Sol Hatchback II 99KM (benzyna i elektryczny)

Wersja była produkowana od 2010 do 2012 roku. Toyota Auris 1.8 HSD Sol Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 73 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Auris 1.8 HSD Sol Hatchback II wynosi 99 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 175 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 13,1 s. Silnik Toyoty Auris 1.8 HSD Sol Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1797 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Auris 1.8 HSD Sol Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Auris 1.8 HSD Sol Hatchback II osiąga moment obrotowy 142 Nm. Toyota Auris 1.8 HSD Sol Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Auris 1.8 HSD Sol Hatchback II to benzyna i elektryczny.

Średnie spalanie Toyoty Auris 1.8 HSD Sol Hatchback II wynosi około 5,9 l na 100km. Warto nadmienić, że Toyota Auris 1.8 HSD Sol Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 777 litrów. Wymiary samochodu: 4245 mm długości, 1760 mm szerokości, 1515 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Auris 1.8 HSD Sol Hatchback II 99KM (benzyna i elektryczny)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania Toyoty Auris 1.8 HSD Sol Hatchback II 99KM (benzyna i elektryczny)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,1 l/100km

Dane techniczne Toyoty Auris 1.8 HSD Sol Hatchback II 99KM (benzyna i elektryczny)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 13,1 s
Prędkość maksymalna 175 km/h
Moc 99 KM
Momen obrotowy 142 Nm
Pojemność skokowa silnika 1797 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Bezstopniowa
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Auris 1.8 HSD Sol Hatchback II 99KM (benzyna i elektryczny)

Długość 4245 mm
Szerokość 1760 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1515 mm
Masa własna 1380 kg
Masa całkowita 1805 kg

Wyposażenie Toyoty Auris 1.8 HSD Sol Hatchback II 99KM (benzyna i elektryczny)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Lakier perłowy 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 3 000 PLN
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego 2010 - 2012 Standard (indywidualny)
Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera 2010 - 2012 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2010 - 2012 Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne elektrochromatyczne (przyciemniające się) 2010 - 2012 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane 2010 - 2012 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2010 - 2012 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2010 - 2012 Standard (indywidualny)
Zamek centralny sterowany pilotem 2010 - 2012 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Auris 1.8 HSD Sol Hatchback II 99KM (benzyna i elektryczny)

grudzień 2011 - grudzień 2012 100 900 PLN
listopad 2011 99 900 PLN
styczeń 2011 - październik 2011 98 900 PLN
grudzień 2010 98 900 PLN
lipiec 2010 - listopad 2010 97 900 PLN

Zdjęcia Toyoty Auris 1.8 HSD Sol Hatchback II 99KM (benzyna i elektryczny)

Inne wersje generacja-ii

Toyota Auris - Wiadomości

Kupujemy używane: Toyota Auris I - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Toyota Auris I - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Doskonałym połączeniem niewielkich rozmiarów i przestronnego wnętrza są auta kompaktowe. Obok niezwykle popularnych niemieckich modeli, warte uwagi pozostają również inne propozycje. Pochlebne opinie wśród mechaników i samych użytkowników zbiera Toyota Auris I.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.