Toyota Auris 1.33 VVT-i Sprint Hatchback II 1.4 99KM (benzyna) (2017)

Toyota Auris 1.33 VVT-i Sprint Hatchback II 1.4 99KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2017 roku. Toyota Auris 1.33 VVT-i Sprint Hatchback II 1.4 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 73 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Auris 1.33 VVT-i Sprint Hatchback II 1.4 wynosi 99 KM. Silnik Toyoty Auris 1.33 VVT-i Sprint Hatchback II 1.4 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1329 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Auris 1.33 VVT-i Sprint Hatchback II 1.4 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Auris 1.33 VVT-i Sprint Hatchback II 1.4 osiąga moment obrotowy 128 Nm. Toyota Auris 1.33 VVT-i Sprint Hatchback II 1.4 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Auris 1.33 VVT-i Sprint Hatchback II 1.4 to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Auris 1.33 VVT-i Sprint Hatchback II 1.4 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4330 mm długości, 1760 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Auris 1.33 VVT-i Sprint Hatchback II 1.4 99KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Auris 1.33 VVT-i Sprint Hatchback II 1.4 99KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 99 KM
Momen obrotowy 128 Nm
Pojemność skokowa silnika 1329 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Auris 1.33 VVT-i Sprint Hatchback II 1.4 99KM (benzyna)

Długość 4330 mm
Szerokość 1760 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1185 kg
Masa całkowita 1735 kg

Wyposażenie Toyoty Auris 1.33 VVT-i Sprint Hatchback II 1.4 99KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2017 Standard (indywidualny)
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego 2017 Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne elektrochromatyczne (przyciemniające się) 2017 Standard
Felgi stalowe 15 z ogumieniem 195/65 2017 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane 2017 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2017 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2017 Standard (indywidualny)
Zamek centralny sterowany pilotem 2017 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 205/55 2017 Standard
System Inteligentny kluczyk - otwieranie i uruchamianianie pojazdu bez użycia kluczyka 2017 Standard

Cena Toyoty Auris 1.33 VVT-i Sprint Hatchback II 1.4 99KM (benzyna)

sierpień 2017 - grudzień 2017 68 400 PLN

Zdjęcia Toyoty Auris 1.33 VVT-i Sprint Hatchback II 1.4 99KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-ii

Toyota Auris - Wiadomości

Toyota Corolla zastępuje Aurisa - nowy model już z rabatem do 12 tys. zł
Atrakcyjny wygląd, szerokie możliwości personalizacji, a także praktyczne odmiany nadwoziowe. Toyota garściami korzysta z 50-letniej tradycji modelu Corolla, by ostatecznie wprowadzić jeden z najnowocześniejszych kompaktów na rynek. Toyota Corolla hatchback dostępna jest obecnie w bardzo atrakcyjnej ofercie.

Kupujemy używane: Toyota Auris I - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Toyota Auris I - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Doskonałym połączeniem niewielkich rozmiarów i przestronnego wnętrza są auta kompaktowe. Obok niezwykle popularnych niemieckich modeli, warte uwagi pozostają również inne propozycje. Pochlebne opinie wśród mechaników i samych użytkowników zbiera Toyota Auris I.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Kupujemy używane: Citroen C4 I vs. Toyota Auris I. Stylowy, czy konserwatywny kompakt?
Doskonałym połączeniem niewielkich rozmiarów i przestronnego wnętrza są auta kompaktowe. Obok niezwykle popularnych niemieckich modeli, warte uwagi pozostają również inne propozycje. Pochlebne opinie wśród mechaników i samych użytkowników zbiera Toyota Auris i Citroen C4 pierwszej generacji. Czy warto na nie postawić?