Toyota Auris 1.33 VVT-i Entry Hatchback II 1.4 101KM (benzyna) (2010)

Toyota Auris 1.33 VVT-i Entry Hatchback II 1.4 101KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2010 roku. Toyota Auris 1.33 VVT-i Entry Hatchback II 1.4 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Auris 1.33 VVT-i Entry Hatchback II 1.4 wynosi 101 KM. Silnik Toyoty Auris 1.33 VVT-i Entry Hatchback II 1.4 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1329 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Auris 1.33 VVT-i Entry Hatchback II 1.4 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Auris 1.33 VVT-i Entry Hatchback II 1.4 osiąga moment obrotowy 132 Nm. Toyota Auris 1.33 VVT-i Entry Hatchback II 1.4 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Auris 1.33 VVT-i Entry Hatchback II 1.4 to benzyna.

Warto nadmienić, że Toyota Auris 1.33 VVT-i Entry Hatchback II 1.4 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 777 litrów. Wymiary samochodu: 4245 mm długości, 1760 mm szerokości, 1515 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Auris 1.33 VVT-i Entry Hatchback II 1.4 101KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Auris 1.33 VVT-i Entry Hatchback II 1.4 101KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 101 KM
Momen obrotowy 132 Nm
Pojemność skokowa silnika 1329 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Auris 1.33 VVT-i Entry Hatchback II 1.4 101KM (benzyna)

Długość 4245 mm
Szerokość 1760 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1515 mm
Masa własna 1220 kg
Masa całkowita 1720 kg

Wyposażenie Toyoty Auris 1.33 VVT-i Entry Hatchback II 1.4 101KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego 2010 Standard (indywidualny)
Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera 2010 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2010 Standard
Lusterko wsteczne elektrochromatyczne (przyciemniające się) 2010 Standard
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane 2010 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2010 Standard (indywidualny)
Zamek centralny sterowany pilotem 2010 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 205/55 2010 Standard
Tylny podłokietnik z uchwytami na napoje 2010 Standard
Tempomat z ogranicznikiem prędkości 2010 Standard

Cena Toyoty Auris 1.33 VVT-i Entry Hatchback II 1.4 101KM (benzyna)

czerwiec 2010 - grudzień 2010 49 700 PLN

Zdjęcia Toyoty Auris 1.33 VVT-i Entry Hatchback II 1.4 101KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

Toyota Auris - Wiadomości

Toyota Corolla zastępuje Aurisa - nowy model już z rabatem do 12 tys. zł
Atrakcyjny wygląd, szerokie możliwości personalizacji, a także praktyczne odmiany nadwoziowe. Toyota garściami korzysta z 50-letniej tradycji modelu Corolla, by ostatecznie wprowadzić jeden z najnowocześniejszych kompaktów na rynek. Toyota Corolla hatchback dostępna jest obecnie w bardzo atrakcyjnej ofercie.

Kupujemy używane: Toyota Auris I - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Toyota Auris I - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Doskonałym połączeniem niewielkich rozmiarów i przestronnego wnętrza są auta kompaktowe. Obok niezwykle popularnych niemieckich modeli, warte uwagi pozostają również inne propozycje. Pochlebne opinie wśród mechaników i samych użytkowników zbiera Toyota Auris I.

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Kupujemy używane: Citroen C4 I vs. Toyota Auris I. Stylowy, czy konserwatywny kompakt?
Doskonałym połączeniem niewielkich rozmiarów i przestronnego wnętrza są auta kompaktowe. Obok niezwykle popularnych niemieckich modeli, warte uwagi pozostają również inne propozycje. Pochlebne opinie wśród mechaników i samych użytkowników zbiera Toyota Auris i Citroen C4 pierwszej generacji. Czy warto na nie postawić?