Toyota Auris 2.0 D-4D Prestige Hatchback I 126KM (diesel) (2007 - 2009)

Toyota Auris 2.0 D-4D Prestige Hatchback I 126KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. Toyota Auris 2.0 D-4D Prestige Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 93 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji Toyoty Auris 2.0 D-4D Prestige Hatchback I wynosi 126 KM. Silnik Toyoty Auris 2.0 D-4D Prestige Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku Toyoty Auris 2.0 D-4D Prestige Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy Toyoty Auris 2.0 D-4D Prestige Hatchback I osiąga moment obrotowy 300 Nm. Toyota Auris 2.0 D-4D Prestige Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ Toyota Auris 2.0 D-4D Prestige Hatchback I to diesel.

Warto nadmienić, że Toyota Auris 2.0 D-4D Prestige Hatchback I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 777 litrów. Wymiary samochodu: 4220 mm długości, 1760 mm szerokości, 1515 mm wysokości.

Opinie o Toyocie Auris 2.0 D-4D Prestige Hatchback I 126KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne Toyoty Auris 2.0 D-4D Prestige Hatchback I 126KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 126 KM
Momen obrotowy 300 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary Toyoty Auris 2.0 D-4D Prestige Hatchback I 126KM (diesel)

Długość 4220 mm
Szerokość 1760 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Wysokość 1515 mm
Masa własna 1400 kg
Masa całkowita 1890 kg

Wyposażenie Toyoty Auris 2.0 D-4D Prestige Hatchback I 126KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zmieniarka CD (6 płyt) 2008 - 2009 Standard
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2008 - 2009 Standard
Ogrzewane fotele przednie 2008 - 2009 Standard
VSC - system stabilizacji toru jazdy z TRC 2008 - 2009 Standard
Pakiet Exclusive 2008 - 2009 Standard
Pakiet Navi 2008 - 2009 Standard
Airbag 6 sztuk 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Airbag - 4 sztuki 2007 - 2009 Standard
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Czujnik deszczu i zmierzchu (aut. włączane światła i wycieraczki) 2007 - 2009 Standard (indywidualny)

Ceny Toyoty Auris 2.0 D-4D Prestige Hatchback I 126KM (diesel)

kwiecień 2009 - maj 2009 87 700 PLN
marzec 2009 86 400 PLN
grudzień 2008 - luty 2009 83 300 PLN
listopad 2008 - grudzień 2008 80 100 PLN
lipiec 2008 - październik 2008 78 400 PLN
luty 2008 - lipiec 2008 84 800 PLN
luty 2007 - luty 2008 86 900 PLN

Zdjęcia Toyoty Auris 2.0 D-4D Prestige Hatchback I 126KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

Toyota Auris - Wiadomości

Toyota Corolla liderem wśród kompaktów. Sprzedaż przebiła Golfa i Octavię
Nowa Toyota Corolla zdominowała segment aut kompaktowych. Zaledwie dwa miesiące po premierze, nowa generacja Corolli zajęła pierwsze miejsce w rankingu najchętniej kupowanych kompaktów w Polsce.

Przyglądamy się ofercie Toyoty Auris. Czym jest nowa wersja Classic?
Druga generacja Toyoty Auris powoli kończy karierę. Jej miejsce zajęła Corolla. To oznacza, że japońskiego bestsellera można kupić teraz na bardzo korzystnych warunkach. Sprawdzamy pożegnalną, bogato wyposażoną wersję Classic.

Kupujemy używane: Toyota Auris I - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Toyota Auris I - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Doskonałym połączeniem niewielkich rozmiarów i przestronnego wnętrza są auta kompaktowe. Obok niezwykle popularnych niemieckich modeli, warte uwagi pozostają również inne propozycje. Pochlebne opinie wśród mechaników i samych użytkowników zbiera Toyota Auris I.

Kupujemy używane: Citroen C4 I vs. Toyota Auris I. Stylowy, czy konserwatywny kompakt?
Doskonałym połączeniem niewielkich rozmiarów i przestronnego wnętrza są auta kompaktowe. Obok niezwykle popularnych niemieckich modeli, warte uwagi pozostają również inne propozycje. Pochlebne opinie wśród mechaników i samych użytkowników zbiera Toyota Auris i Citroen C4 pierwszej generacji. Czy warto na nie postawić?