SUZUKI Vitara 1.4 Boosterjet SHVS Elegance 2WD Hatchback III 129KM

SUZUKI Vitara 1.4 Boosterjet SHVS Elegance 2WD Hatchback III 129KM (benzyna i elektryczny) (2020 - obecnie)

SUZUKI Vitara 1.4 Boosterjet SHVS Elegance 2WD Hatchback III 129KM (benzyna i elektryczny)

Wersja jest produkowana od roku 2020 do dziś. SUZUKI Vitara 1.4 Boosterjet SHVS Elegance 2WD Hatchback III to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowej wersji SUZUKI Vitara 1.4 Boosterjet SHVS Elegance 2WD Hatchback III to 93 900 PLN

Moc maksymalna wynosi 95 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SUZUKI Vitara 1.4 Boosterjet SHVS Elegance 2WD Hatchback III wynosi 129 KM. Silnik SUZUKI Vitara 1.4 Boosterjet SHVS Elegance 2WD Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1373 cm3. Na każdy cylinder w silniku SUZUKI Vitara 1.4 Boosterjet SHVS Elegance 2WD Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SUZUKI Vitara 1.4 Boosterjet SHVS Elegance 2WD Hatchback III osiąga moment obrotowy 235 Nm. SUZUKI Vitara 1.4 Boosterjet SHVS Elegance 2WD Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SUZUKI Vitara 1.4 Boosterjet SHVS Elegance 2WD Hatchback III to benzyna i elektryczny.

Warto nadmienić, że SUZUKI Vitara 1.4 Boosterjet SHVS Elegance 2WD Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1120 litrów. Wymiary samochodu: 4175 mm długości, 1775 mm szerokości, 1610 mm wysokości.

Opinie o SUZUKI Vitara 1.4 Boosterjet SHVS Elegance 2WD Hatchback III 129KM (benzyna i elektryczny)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SUZUKI Vitara 1.4 Boosterjet SHVS Elegance 2WD Hatchback III 129KM (benzyna i elektryczny)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 129 KM
Momen obrotowy 235 Nm
Pojemność skokowa silnika 1373 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SUZUKI Vitara 1.4 Boosterjet SHVS Elegance 2WD Hatchback III 129KM (benzyna i elektryczny)

Długość 4175 mm
Szerokość 1775 mm
Rozstaw osi 2500 mm
Wysokość 1610 mm
Masa własna 1162 kg
Masa całkowita 1770 kg

Wyposażenie SUZUKI Vitara 1.4 Boosterjet SHVS Elegance 2WD Hatchback III 129KM (benzyna i elektryczny)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zamek centralny z pilotem 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
ABS 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Immobilizer 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotele przednie, ogrzewane 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana manualnie 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Tempomat 2020 - obecnie Standard
Lusterka boczne, podgrzewane 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
System kluczyka elektronicznego otwierania drzwi i rozruchu pojazdu bez użycia kluczyka 2020 - obecnie Standard

Cena SUZUKI Vitara 1.4 Boosterjet SHVS Elegance 2WD Hatchback III 129KM (benzyna i elektryczny)

styczeń 2020 - obecnie 93 900 PLN

Zdjęcia SUZUKI Vitara 1.4 Boosterjet SHVS Elegance 2WD Hatchback III 129KM (benzyna i elektryczny)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-iii

SUZUKI Vitara - Wiadomości

Ulubione małe SUV-y Polaków. Na czele Mazda, VW oraz Suzuki. "Wzrost o prawie 24 proc."
Wyraźnie ponad 20-procentowy wzrost rejestracji zanotowały w zeszłym roku małe SUV-y i crossovery. Który model okazał się numerem 1? Mazda zakończyła 2019 r. z dość dużą przewagą nad Volkswagenem i Suzuki.

Suzuki Vitara 1.4 - opinie Moto.pl. Dobrze skalkulowana
Wnętrze trąci myszką, a system multimedialny wymaga wymiany - mimo to Vitara jest mocnym elementem gamy Suzuki. Ma wytrzymałe zawieszenie i świetny silnik 1.4. Do listy jej atutów trzeba też dopisać przemyślany cennik.

Miejskie SUV-y zyskują na popularności. Segment wzrósł o 18 proc. a na szczycie reprezentant Japonii
Kierowcy pokochali SUV-y w każdej postaci. Od tych dużych z napędem na cztery koła, przez kompaktowe, aż po warianty typowo miejskie. A segment B-SUV bardzo dynamicznie rośnie w siłę.