SUBARU

SUBARU

SUBARU
Subaru zostało powołane do życia w 1953 roku jako motoryzacyjna część koncernu Fuji Heavy Industries. Nazwa oraz logo firmy pochodzą od jednej z najbardziej znanych gromad gwiazd, Plejad. Pierwszym samochodem nowej marki było Subaru 1500. Aktualnie Subaru najbliżej powiązane jest z Toyotą (Toyota ma 16,5% udziałów), obydwie firmy współpracują ze sobą (choćby bliźniaki Subaru BRZ i Toyota GT86). Oczywiście jednym z najsłynniejszych samochodów Subaru jest sportowa Impreza, obowiązkowo w niebiesko złotym malowaniu.
Aktualnie Subaru to jeden z najciekawszych producentów samochodów na rynku. Japończycy nie podążają za ogólnorynkowymi trendami i pozostają wierni swojej filozofii. W polskich salonach Japończyków znajdziemy następujące modele: Outback, WRX STI, Forester, Levorg, BRZ oraz XV.

Modele SUBARU

2015 - obecnie
SUBARU Levorg
2015 - obecnie
SUBARU Outback
2014 - obecnie
SUBARU WRX
2013 - obecnie
SUBARU BRZ
2012 - obecnie
SUBARU XV

SUBARU - Wiadomości

Subaru nie zamierza iść zgodnie z modą. Stawia na sedany i klasyczne bryły
Japoński producent idzie na przekór modzie. Kilka tygodni temu Ford ogłosił, że zamierza zrezygnować z modeli o klasycznych bryłach na rzecz SUV-ów, a tymczasem Subaru nie zamierza zmieniać frontu.

Subaru pracuje nad pierwszą hybrydą. Pomoże Toyota
Japońska marka to legenda w świecie rajdów, ale w ostatnich latach Subaru przestawia się na ekologiczne rozwiązania. Już niebawem Subaru przedstawi swoją pierwszą hybrydę typu plug-in. Jak zareagują na ten model najwięksi fani marki?

Subaru Outback - ceny w Polsce. Poznaliśmy polski cennik nowego modelu
W polskich salonach debiutuje zmodyfikowana wersja Subaru Outback. Model przeznaczony na rocznik modelowy 2018 przynosi kilka zmian. Z oferty znika silnik wysokoprężny o mocy 150 KM.

Subaru XV - ceny w Polsce. Do oferty dołącza mniejszy silnik
Najnowsza odsłona Subaru XV będzie dostępna z mniejszym i słabszym silnikiem. Bokser o pojemności 1.6 jest również tańszy od 2-litrowej konstrukcji oferującej 156 KM.

Subaru Forester - japoński "Leśnik" zadebiutował w Nowym Jorku
USA to jeden z kluczowych rynków dla marki Subaru. Dlatego podczas salonu motoryzacyjnego w Nowym Jorku zadebiutowało Subaru Forester piątej generacji.