SKODA Superb 2.5 TDI Prestige Plus aut Sedan I 163KM

SKODA Superb 2.5 TDI Prestige Plus aut Sedan I 163KM (diesel) (2004)

SKODA Superb 2.5 TDI Prestige Plus aut Sedan I 163KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2004 roku. SKODA Superb 2.5 TDI Prestige Plus aut Sedan I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 120 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Superb 2.5 TDI Prestige Plus aut Sedan I wynosi 163 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 223 km/h. Silnik SKODA Superb 2.5 TDI Prestige Plus aut Sedan I jest typu układ v posiadający 6 cylidrów o pojemności 2496 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Superb 2.5 TDI Prestige Plus aut Sedan I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Superb 2.5 TDI Prestige Plus aut Sedan I osiąga moment obrotowy 310 Nm. SKODA Superb 2.5 TDI Prestige Plus aut Sedan I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Superb 2.5 TDI Prestige Plus aut Sedan I to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Superb 2.5 TDI Prestige Plus aut Sedan I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 1765 mm szerokości.

Opinie o SKODA Superb 2.5 TDI Prestige Plus aut Sedan I 163KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Superb 2.5 TDI Prestige Plus aut Sedan I 163KM (diesel)

Spalanie w jeździe miejskiej 9,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne SKODA Superb 2.5 TDI Prestige Plus aut Sedan I 163KM (diesel)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 223 km/h
Moc 163 KM
Momen obrotowy 310 Nm
Pojemność skokowa silnika 2496 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 62
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 7 J x 16
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Superb 2.5 TDI Prestige Plus aut Sedan I 163KM (diesel)

Szerokość 1765 mm
Rozstaw osi 2803 mm
Masa własna 1604 kg
Masa całkowita 2189 kg

Wyposażenie SKODA Superb 2.5 TDI Prestige Plus aut Sedan I 163KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2004 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2004 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2004 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2004 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2004 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2004 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2004 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2004 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2004 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2004 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Superb 2.5 TDI Prestige Plus aut Sedan I 163KM (diesel)

grudzień 2004 147 540 PLN
styczeń 2004 - listopad 2004 142 640 PLN

Zdjęcia SKODA Superb 2.5 TDI Prestige Plus aut Sedan I 163KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

SKODA Superb - Wiadomości

TOP 5 propozycji Skody. Znaleźliśmy modele w dobrej cenie, które kupisz online
Szukasz nowego auta? To doskonały moment. Wiele marek nadal wyprzedaje swoje modele w atrakcyjnych cenach. Nie inaczej sprawa wygląda ze Skodą. Sprawdzamy 5 najciekawszych propozycji czeskiej marki, które dostępne są od ręki, a w dodatku możesz zamówić je bez wychodzenia z domu.

Hybrydowa Skoda Superb w Studiu Biznes. Czym zaskakuje flagowa Skoda?
W poprzednim odcinku Studia Biznes testowaliśmy Volvo S90 w topowej odmianie hybrydowej. Dziś redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew zasiadł za kierownicą innej hybrydy. Tym razem z logo Skody.

Skoda wyceniła hybrydowego Superba. Jest tańszy od wersji Scout
Skoda Superb iV to pierwszy model marki z napędem hybrydowym typu plug-in. Limuzyna doczekała się ostatnio gruntownych zmian, a jedną z nich jest pojawienie się w ofercie wariantu hybrydowego. Ile kosztuje taki Superb? Sporo, ale nadal 30 tys. zł mniej od wariantu uterenowionego.

Opinie Moto.pl: Skoda Superb iV - Flagowy liftback Skody teraz z napędem hybrydowym
Elektryfikacja pojazdów to nie tylko tworzenie odmian w pełni elektrycznych. W to pojęcie wpisuje się również hybrydyzacja. Właśnie taką wersję otrzymała popularna Skoda Superb. Powstaje jednak pytanie, czy to chwyt marketingowy, czy może opcja napędowa, którą warto rozważyć?