SKODA Superb 2.0 TDI DPF Classic Sedan I 140KM

SKODA Superb 2.0 TDI DPF Classic Sedan I 140KM (diesel) (2006)

SKODA Superb 2.0 TDI DPF Classic Sedan I 140KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2006 roku. SKODA Superb 2.0 TDI DPF Classic Sedan I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Superb 2.0 TDI DPF Classic Sedan I wynosi 140 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 208 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,1 s. Silnik SKODA Superb 2.0 TDI DPF Classic Sedan I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3.

Cały układ napędowy SKODA Superb 2.0 TDI DPF Classic Sedan I osiąga moment obrotowy 320 Nm. SKODA Superb 2.0 TDI DPF Classic Sedan I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Superb 2.0 TDI DPF Classic Sedan I to diesel.

Średnie spalanie SKODA Superb 2.0 TDI DPF Classic Sedan I wynosi około 5,4 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Superb 2.0 TDI DPF Classic Sedan I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4803 mm długości, 1765 mm szerokości, 1489 mm wysokości.

Opinie o SKODA Superb 2.0 TDI DPF Classic Sedan I 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Superb 2.0 TDI DPF Classic Sedan I 140KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,6 l/100km

Dane techniczne SKODA Superb 2.0 TDI DPF Classic Sedan I 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,1 s
Prędkość maksymalna 208 km/h
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 7.0J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Superb 2.0 TDI DPF Classic Sedan I 140KM (diesel)

Długość 4803 mm
Szerokość 1765 mm
Rozstaw osi 2803 mm
Wysokość 1489 mm
Masa własna 1593 kg
Masa całkowita 2103 kg

Wyposażenie SKODA Superb 2.0 TDI DPF Classic Sedan I 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2006 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2006 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2006 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2006 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2006 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2006 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2006 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2006 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2006 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2006 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Superb 2.0 TDI DPF Classic Sedan I 140KM (diesel)

styczeń 2006 - wrzesień 2006 97 080 PLN

Zdjęcia SKODA Superb 2.0 TDI DPF Classic Sedan I 140KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

SKODA Superb - Wiadomości

Mamy nowy cennik Skody Superb. Zobacz ile kosztuje odświeżona limuzyna
Zmodernizowany Superb czeskiego producenta zyskał nowe wersje wyposażenia, hybrydową jednostkę napędową i wiele ciekawych technologii. Sprawdzamy, ile trzeba zapłacić za flagowy model Skody, który został objęty wyprzedażą rocznika.

Skoda Superb teraz jest tańsza nawet o 14 tys. zł. Sprawdzamy ofertę topowego modelu tej marki
Flagowy model Skody w tym roku przeszedł lifting, który nie tylko odświeżył jego wygląd, ale także wzbogacił wyposażenie. Sprawdzamy czym kusi sprawdzony Superb. Bo z pewnością ceną - czeska limuzyna jest tańsza nawet o 14 tysięcy złotych.

Skoda wyceniła hybrydowego Superba. Jest tańszy od wersji Scout
Skoda Superb iV to pierwszy model marki z napędem hybrydowym typu plug-in. Limuzyna doczekała się ostatnio gruntownych zmian, a jedną z nich jest pojawienie się w ofercie wariantu hybrydowego. Ile kosztuje taki Superb? Sporo, ale nadal 30 tys. zł mniej od wariantu uterenowionego.

Opinie Moto.pl: Skoda Superb iV - Flagowy liftback Skody teraz z napędem hybrydowym
Elektryfikacja pojazdów to nie tylko tworzenie odmian w pełni elektrycznych. W to pojęcie wpisuje się również hybrydyzacja. Właśnie taką wersję otrzymała popularna Skoda Superb. Powstaje jednak pytanie, czy to chwyt marketingowy, czy może opcja napędowa, którą warto rozważyć?

Skoda Superb Scout wyceniona na polskim rynku. 170 tys. zł za uterenowione kombi
Do polskich salonów właśnie wjeżdża nowa odmiana Skody Superb. Mowa o uterenowionej wersji Scout. Ceny auta zaczynają się od 167 550 zł.