SKODA Superb 2.0 TDI SCR LK Kombi III II 150KM (diesel) (2019 - obecnie)

SKODA Superb 2.0 TDI SCR LK Kombi III II 150KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. SKODA Superb 2.0 TDI SCR LK Kombi III II to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji SKODA Superb 2.0 TDI SCR LK Kombi III II to od 161 800 do 163 500 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Superb 2.0 TDI SCR LK Kombi III II wynosi 150 KM. Silnik SKODA Superb 2.0 TDI SCR LK Kombi III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Superb 2.0 TDI SCR LK Kombi III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Superb 2.0 TDI SCR LK Kombi III II osiąga moment obrotowy 360 Nm. SKODA Superb 2.0 TDI SCR LK Kombi III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Superb 2.0 TDI SCR LK Kombi III II to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Superb 2.0 TDI SCR LK Kombi III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1950 litrów. Wymiary samochodu: 4862 mm długości, 1864 mm szerokości, 1477 mm wysokości.

Opinie o SKODA Superb 2.0 TDI SCR LK Kombi III II 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Superb 2.0 TDI SCR LK Kombi III II 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 360 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora SCR+DPF+DOC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Superb 2.0 TDI SCR LK Kombi III II 150KM (diesel)

Długość od 4862 mm do 4959 mm
Szerokość 1864 mm
Rozstaw osi 2841 mm
Wysokość 1477 mm
Masa własna 1445 kg
Masa całkowita 2010 kg

Wyposażenie SKODA Superb 2.0 TDI SCR LK Kombi III II 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Oświetlenie przestrzeni bagażowej 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
HBA - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
DSR - system podpowiedzi ruchu kierownicą 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Immobilizer 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
MSR - układ przeciwblokujący przy hamowaniu silnikiem 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Gniazdo 12V w bagażniku 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotel pasażera z manualną regulacją wysokości 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
EBV - elektroniczny rozdział sił hamowania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Superb 2.0 TDI SCR LK Kombi III II 150KM (diesel)

listopad 2019 - obecnie 163 500 PLN
wrzesień 2019 - październik 2019 161 800 PLN

Zdjęcia SKODA Superb 2.0 TDI SCR LK Kombi III II 150KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje iii--generacja-ii

SKODA Superb - Wiadomości

Skoda wyceniła hybrydowego Superba. Jest tańszy od wersji Scout
Skoda Superb iV to pierwszy model marki z napędem hybrydowym typu plug-in. Limuzyna doczekała się ostatnio gruntownych zmian, a jedną z nich jest pojawienie się w ofercie wariantu hybrydowego. Ile kosztuje taki Superb? Sporo, ale nadal 30 tys. zł mniej od wariantu uterenowionego.

Opinie Moto.pl: Skoda Superb iV - Flagowy liftback Skody teraz z napędem hybrydowym
Elektryfikacja pojazdów to nie tylko tworzenie odmian w pełni elektrycznych. W to pojęcie wpisuje się również hybrydyzacja. Właśnie taką wersję otrzymała popularna Skoda Superb. Powstaje jednak pytanie, czy to chwyt marketingowy, czy może opcja napędowa, którą warto rozważyć?

Skoda Superb Scout wyceniona na polskim rynku. 170 tys. zł za uterenowione kombi
Do polskich salonów właśnie wjeżdża nowa odmiana Skody Superb. Mowa o uterenowionej wersji Scout. Ceny auta zaczynają się od 167 550 zł.

Nowa Skoda Superb - cennik. Wciąż tańszy od Volkswagena Passata
Krótko po oficjalnej premierze nowej Skody Superb, marka prezentuje cennik odświeżonego modelu. Nowa limuzyna jest o 5 tysięcy złotych droższa od poprzednika, ale wciąż tańsza od konkurencyjnego Volkswagena Passata.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Superb. Trochę poprawiono, nic nie zepsuto
Słowo "nowa" w przypadku Skody Superb nie oznacza rewolucji. I bardzo dobrze, bo Superb wcale jej nie potrzebował. Gdyby nie dodanie do oferty uterenowionego Scouta, a w przyszłości także hybrydy, byłaby to po prostu liftingowa klasyka gatunku.