SKODA Superb 1.5 TSI Active DSG Kombi III II 150KM

SKODA Superb 1.5 TSI Active DSG Kombi III II 150KM (benzyna) (2019 - obecnie)

SKODA Superb 1.5 TSI Active DSG Kombi III II 150KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. SKODA Superb 1.5 TSI Active DSG Kombi III II to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji SKODA Superb 1.5 TSI Active DSG Kombi III II to 116 950 PLN

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Superb 1.5 TSI Active DSG Kombi III II wynosi 150 KM. Silnik SKODA Superb 1.5 TSI Active DSG Kombi III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Superb 1.5 TSI Active DSG Kombi III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Superb 1.5 TSI Active DSG Kombi III II osiąga moment obrotowy 250 Nm. SKODA Superb 1.5 TSI Active DSG Kombi III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Superb 1.5 TSI Active DSG Kombi III II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Superb 1.5 TSI Active DSG Kombi III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1950 litrów. Wymiary samochodu: 4862 mm długości, 1864 mm szerokości, 1477 mm wysokości.

Opinie o SKODA Superb 1.5 TSI Active DSG Kombi III II 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Superb 1.5 TSI Active DSG Kombi III II 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Superb 1.5 TSI Active DSG Kombi III II 150KM (benzyna)

Długość od 4862 mm do 4959 mm
Szerokość 1864 mm
Rozstaw osi 2841 mm
Wysokość 1477 mm
Masa własna 1445 kg
Masa całkowita 2010 kg

Wyposażenie SKODA Superb 1.5 TSI Active DSG Kombi III II 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Oświetlenie przestrzeni bagażowej 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
HBA - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
DSR - system podpowiedzi ruchu kierownicą 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Immobilizer 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
MSR - układ przeciwblokujący przy hamowaniu silnikiem 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Gniazdo 12V w bagażniku 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotel pasażera z manualną regulacją wysokości 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
EBV - elektroniczny rozdział sił hamowania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)

Cena SKODA Superb 1.5 TSI Active DSG Kombi III II 150KM (benzyna)

sierpień 2019 - obecnie 116 950 PLN

Zdjęcia SKODA Superb 1.5 TSI Active DSG Kombi III II 150KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iii--generacja-ii

SKODA Superb - Wiadomości

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczęła wyprzedaż rocznika 2019. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z wyprzedaży.

Mamy nowy cennik Skody Superb. Zobacz ile kosztuje odświeżona limuzyna
Zmodernizowany Superb czeskiego producenta zyskał nowe wersje wyposażenia, hybrydową jednostkę napędową i wiele ciekawych technologii. Sprawdzamy, ile trzeba zapłacić za flagowy model Skody, który został objęty wyprzedażą rocznika.

Skoda Superb Scout wyceniona na polskim rynku. 170 tys. zł za uterenowione kombi
Do polskich salonów właśnie wjeżdża nowa odmiana Skody Superb. Mowa o uterenowionej wersji Scout. Ceny auta zaczynają się od 167 550 zł.

Nowa Skoda Superb - cennik. Wciąż tańszy od Volkswagena Passata
Krótko po oficjalnej premierze nowej Skody Superb, marka prezentuje cennik odświeżonego modelu. Nowa limuzyna jest o 5 tysięcy złotych droższa od poprzednika, ale wciąż tańsza od konkurencyjnego Volkswagena Passata.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Superb. Trochę poprawiono, nic nie zepsuto
Słowo "nowa" w przypadku Skody Superb nie oznacza rewolucji. I bardzo dobrze, bo Superb wcale jej nie potrzebował. Gdyby nie dodanie do oferty uterenowionego Scouta, a w przyszłości także hybrydy, byłaby to po prostu liftingowa klasyka gatunku.