SKODA Superb 2.0 TDI Sportline Kombi III I 190KM (diesel) (2016 - 2018)

SKODA Superb 2.0 TDI Sportline Kombi III I 190KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2016 do 2018 roku. SKODA Superb 2.0 TDI Sportline Kombi III I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 140 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Superb 2.0 TDI Sportline Kombi III I wynosi 190 KM. Silnik SKODA Superb 2.0 TDI Sportline Kombi III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Superb 2.0 TDI Sportline Kombi III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Superb 2.0 TDI Sportline Kombi III I osiąga moment obrotowy 400 Nm. SKODA Superb 2.0 TDI Sportline Kombi III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Superb 2.0 TDI Sportline Kombi III I to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Superb 2.0 TDI Sportline Kombi III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1950 litrów. Wymiary samochodu: 4856 mm długości, 1864 mm szerokości, 1477 mm wysokości.

Opinie o SKODA Superb 2.0 TDI Sportline Kombi III I 190KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Superb 2.0 TDI Sportline Kombi III I 190KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 190 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Superb 2.0 TDI Sportline Kombi III I 190KM (diesel)

Długość od 4856 mm do 4959 mm
Szerokość 1864 mm
Rozstaw osi 2841 mm
Wysokość 1477 mm
Masa własna 1525 kg
Masa całkowita 2090 kg

Wyposażenie SKODA Superb 2.0 TDI Sportline Kombi III I 190KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 1 100 PLN
Lakier uni 2018 Standard (indywidualny)
Przygotowanie do montażu haka holowniczego 2018 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 1 100 PLN
Lane Assistant - asystent pasa ruchu 2018 Standard
Zdalna obsługa nawigacji poprzez aplikację SKODA Command 2018 Standard (w pakiecie) 950 PLN
Lakier uni Szary Steel 2018 Standard (pakiet)
Zawieszenie adaptacyjne DCC wraz z wyborem profilu jazdy (Driving Mode Select) i progresywnym wspoma 2018 Standard
Czujniki odległości przy parkowaniu - przód i tył + MANOEUVRE ASSIST 2018 Standard (indywidualny)
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył + MANOEUVRE ASSIST 2018 Standard

Ceny SKODA Superb 2.0 TDI Sportline Kombi III I 190KM (diesel)

styczeń 2018 - październik 2018 143 400 PLN
czerwiec 2017 - grudzień 2017 141 910 PLN
czerwiec 2016 - maj 2017 139 370 PLN

Zdjęcia SKODA Superb 2.0 TDI Sportline Kombi III I 190KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Superb - Wiadomości

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczęła wyprzedaż rocznika 2019. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z wyprzedaży.

Mamy nowy cennik Skody Superb. Zobacz ile kosztuje odświeżona limuzyna
Zmodernizowany Superb czeskiego producenta zyskał nowe wersje wyposażenia, hybrydową jednostkę napędową i wiele ciekawych technologii. Sprawdzamy, ile trzeba zapłacić za flagowy model Skody, który został objęty wyprzedażą rocznika.

Skoda Superb Scout wyceniona na polskim rynku. 170 tys. zł za uterenowione kombi
Do polskich salonów właśnie wjeżdża nowa odmiana Skody Superb. Mowa o uterenowionej wersji Scout. Ceny auta zaczynają się od 167 550 zł.

Nowa Skoda Superb - cennik. Wciąż tańszy od Volkswagena Passata
Krótko po oficjalnej premierze nowej Skody Superb, marka prezentuje cennik odświeżonego modelu. Nowa limuzyna jest o 5 tysięcy złotych droższa od poprzednika, ale wciąż tańsza od konkurencyjnego Volkswagena Passata.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Superb. Trochę poprawiono, nic nie zepsuto
Słowo "nowa" w przypadku Skody Superb nie oznacza rewolucji. I bardzo dobrze, bo Superb wcale jej nie potrzebował. Gdyby nie dodanie do oferty uterenowionego Scouta, a w przyszłości także hybrydy, byłaby to po prostu liftingowa klasyka gatunku.