SKODA Superb 2.0 TDI Sportline DSG7 Kombi III I 150KM

SKODA Superb 2.0 TDI Sportline DSG7 Kombi III I 150KM (diesel) (2018 - 2019)

SKODA Superb 2.0 TDI Sportline DSG7 Kombi III I 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2018 do 2019 roku. SKODA Superb 2.0 TDI Sportline DSG7 Kombi III I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Superb 2.0 TDI Sportline DSG7 Kombi III I wynosi 150 KM. Silnik SKODA Superb 2.0 TDI Sportline DSG7 Kombi III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Superb 2.0 TDI Sportline DSG7 Kombi III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Superb 2.0 TDI Sportline DSG7 Kombi III I osiąga moment obrotowy 340 Nm. SKODA Superb 2.0 TDI Sportline DSG7 Kombi III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Superb 2.0 TDI Sportline DSG7 Kombi III I to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Superb 2.0 TDI Sportline DSG7 Kombi III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1950 litrów. Wymiary samochodu: 4856 mm długości, 1864 mm szerokości, 1477 mm wysokości.

Opinie o SKODA Superb 2.0 TDI Sportline DSG7 Kombi III I 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Superb 2.0 TDI Sportline DSG7 Kombi III I 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora SCR+DPF+DOC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Superb 2.0 TDI Sportline DSG7 Kombi III I 150KM (diesel)

Długość od 4856 mm do 4959 mm
Szerokość 1864 mm
Rozstaw osi 2841 mm
Wysokość 1477 mm
Masa własna 1520 kg
Masa całkowita 2085 kg

Wyposażenie SKODA Superb 2.0 TDI Sportline DSG7 Kombi III I 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tapicerka z Alcantary 2019 Standard
Pakiet przeglądów 4 lata, do 60 000 km 2019 Standard (w pakiecie) 299 PLN
Lakier metalik czerwień Velvet 2019 Standard (w pakiecie) 2 600 PLN
Crew Protect Assistant – aktywna funkcja ochrony kierowcy i pasażera z przodu 2019 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Traveller Assistnant - funkcja rozpoznawania znaków drogowych 2019 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Pakiet dla palących 2019 Standard (w pakiecie) 150 PLN
Zestaw amortyzacyjny (specjalny) 2019 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Zdalna obsługa nawigacji poprzez aplikację SKODA Command 2019 Standard (w pakiecie) 950 PLN
HBA - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
DSR - system podpowiedzi ruchu kierownicą 2018 - 2019 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Superb 2.0 TDI Sportline DSG7 Kombi III I 150KM (diesel)

styczeń 2019 - grudzień 2019 151 900 PLN
listopad 2018 - grudzień 2018 150 750 PLN

Zdjęcia SKODA Superb 2.0 TDI Sportline DSG7 Kombi III I 150KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Superb - Wiadomości

TOP 5 propozycji Skody. Znaleźliśmy modele w dobrej cenie, które kupisz online
Szukasz nowego auta? To doskonały moment. Wiele marek nadal wyprzedaje swoje modele w atrakcyjnych cenach. Nie inaczej sprawa wygląda ze Skodą. Sprawdzamy 5 najciekawszych propozycji czeskiej marki, które dostępne są od ręki, a w dodatku możesz zamówić je bez wychodzenia z domu.

Hybrydowa Skoda Superb w Studiu Biznes. Czym zaskakuje flagowa Skoda?
W poprzednim odcinku Studia Biznes testowaliśmy Volvo S90 w topowej odmianie hybrydowej. Dziś redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew zasiadł za kierownicą innej hybrydy. Tym razem z logo Skody.

Skoda wyceniła hybrydowego Superba. Jest tańszy od wersji Scout
Skoda Superb iV to pierwszy model marki z napędem hybrydowym typu plug-in. Limuzyna doczekała się ostatnio gruntownych zmian, a jedną z nich jest pojawienie się w ofercie wariantu hybrydowego. Ile kosztuje taki Superb? Sporo, ale nadal 30 tys. zł mniej od wariantu uterenowionego.

Opinie Moto.pl: Skoda Superb iV - Flagowy liftback Skody teraz z napędem hybrydowym
Elektryfikacja pojazdów to nie tylko tworzenie odmian w pełni elektrycznych. W to pojęcie wpisuje się również hybrydyzacja. Właśnie taką wersję otrzymała popularna Skoda Superb. Powstaje jednak pytanie, czy to chwyt marketingowy, czy może opcja napędowa, którą warto rozważyć?