SKODA Superb 2.0 TDI Comfort DSG Kombi I 140KM

SKODA Superb 2.0 TDI Comfort DSG Kombi I 140KM (diesel) (2009 - 2010)

SKODA Superb 2.0 TDI Comfort DSG Kombi I 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2009 do 2010 roku. SKODA Superb 2.0 TDI Comfort DSG Kombi I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Superb 2.0 TDI Comfort DSG Kombi I wynosi 140 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 208 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,1 s. Silnik SKODA Superb 2.0 TDI Comfort DSG Kombi I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Superb 2.0 TDI Comfort DSG Kombi I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Superb 2.0 TDI Comfort DSG Kombi I osiąga moment obrotowy 320 Nm. SKODA Superb 2.0 TDI Comfort DSG Kombi I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Superb 2.0 TDI Comfort DSG Kombi I to diesel.

Średnie spalanie SKODA Superb 2.0 TDI Comfort DSG Kombi I wynosi około 5,4 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Superb 2.0 TDI Comfort DSG Kombi I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1835 litrów. Wymiary samochodu: 4838 mm długości, 1817 mm szerokości, 1510 mm wysokości.

Opinie o SKODA Superb 2.0 TDI Comfort DSG Kombi I 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Superb 2.0 TDI Comfort DSG Kombi I 140KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,6 l/100km

Dane techniczne SKODA Superb 2.0 TDI Comfort DSG Kombi I 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,1 s
Prędkość maksymalna 208 km/h
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 7.0J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Superb 2.0 TDI Comfort DSG Kombi I 140KM (diesel)

Długość 4838 mm
Szerokość 1817 mm
Rozstaw osi 2761 mm
Wysokość 1510 mm
Masa własna 1591 kg
Masa całkowita 2154 kg

Wyposażenie SKODA Superb 2.0 TDI Comfort DSG Kombi I 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zmieniarka płyt CD 2010 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Tapicerka materiałowa Ray 2010 Standard (indywidualny)
Szyberdach szklany, elektryczny - panoramiczny 2010 Standard
Airbag 6 sztuk 2009 - 2010 Standard
Chromowane elementy wykończenia wnętrza 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Light Assistant 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Szyba przednia z pasem przeciwsłonecznym 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Filtr cząstek stałych - DPF 2009 - 2010 Standard
ACS - system pokolizyjny 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
SunSet - tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 900 PLN

Cena SKODA Superb 2.0 TDI Comfort DSG Kombi I 140KM (diesel)

listopad 2009 - maj 2010 108 000 PLN

Zdjęcia SKODA Superb 2.0 TDI Comfort DSG Kombi I 140KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

SKODA Superb - Wiadomości

Skoda - 3 najlepsze modele marki. Sprawdź, który samochód najlepiej do ciebie pasuje
Skoda - 3 najlepsze modele marki. Octavia, Fabia, Superb, a co z innymi? Jak prezentuje się obecna oferta salonów Skody w zakresie aut rodzinnych? Które są najbardziej popularne? Postaramy się odpowiedzieć na te pytania.

TOP 5 propozycji Skody. Znaleźliśmy modele w dobrej cenie, które kupisz online
Szukasz nowego auta? To doskonały moment. Wiele marek nadal wyprzedaje swoje modele w atrakcyjnych cenach. Nie inaczej sprawa wygląda ze Skodą. Sprawdzamy 5 najciekawszych propozycji czeskiej marki, które dostępne są od ręki, a w dodatku możesz zamówić je bez wychodzenia z domu.

Skoda Superb - sprawdzamy co potrafi największa limuzyna marki
Jeden z najpopularniejszych samochodów segmentu D doczekał się liftingu, który wprowadził wiele nowych rozwiązań. Mniej na zewnątrz, a więcej pod maską i w przedziale pasażerskim. Pojawiła się też ciekawa specyfikacja o zwiększonym prześwicie i napędzie na obie osie. Sprawdzamy, czy warto zainteresować się flagowym modelem Skody.

Hybrydowa Skoda Superb w Studiu Biznes. Czym zaskakuje flagowa Skoda?
W poprzednim odcinku Studia Biznes testowaliśmy Volvo S90 w topowej odmianie hybrydowej. Dziś redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew zasiadł za kierownicą innej hybrydy. Tym razem z logo Skody.

Skoda wyceniła hybrydowego Superba. Jest tańszy od wersji Scout
Skoda Superb iV to pierwszy model marki z napędem hybrydowym typu plug-in. Limuzyna doczekała się ostatnio gruntownych zmian, a jedną z nich jest pojawienie się w ofercie wariantu hybrydowego. Ile kosztuje taki Superb? Sporo, ale nadal 30 tys. zł mniej od wariantu uterenowionego.