SKODA Superb 2.0 TDI Ambition Kombi I 170KM (diesel) (2010 - 2013)

SKODA Superb 2.0 TDI Ambition Kombi I 170KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2013 roku. SKODA Superb 2.0 TDI Ambition Kombi I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 125 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Superb 2.0 TDI Ambition Kombi I wynosi 170 KM. Silnik SKODA Superb 2.0 TDI Ambition Kombi I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Superb 2.0 TDI Ambition Kombi I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Superb 2.0 TDI Ambition Kombi I osiąga moment obrotowy 350 Nm. SKODA Superb 2.0 TDI Ambition Kombi I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Superb 2.0 TDI Ambition Kombi I to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Superb 2.0 TDI Ambition Kombi I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1835 litrów. Wymiary samochodu: 4838 mm długości, 1817 mm szerokości, 1510 mm wysokości.

Opinie o SKODA Superb 2.0 TDI Ambition Kombi I 170KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Superb 2.0 TDI Ambition Kombi I 170KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 170 KM
Momen obrotowy 350 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Superb 2.0 TDI Ambition Kombi I 170KM (diesel)

Długość 4838 mm
Szerokość 1817 mm
Rozstaw osi 2761 mm
Wysokość 1510 mm
Masa własna 1577 kg
Masa całkowita 2140 kg

Wyposażenie SKODA Superb 2.0 TDI Ambition Kombi I 170KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Podgrzewana przednia szyba 2013 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Przygotowanie do tel. GSM 2013 Standard
Przygotowanie do montażu haka holowniczego 2013 Standard
Lusterka boczne z funkcją p/oślepieniową 2013 Standard
Ogrzewanie postojowe ze zdalnym sterowaniem 2013 Standard
Ogrzewanie postojowe ze zdalnym sterowaniem, pakiet 2013 Standard (w pakiecie) 4 000 PLN
Przygotowanie do tel. GSM II (uchwyt, Bluetooth) 2013 Standard
Lusterka boczne składane elektrycznie z f. p/oślepieniową + lusterko wsteczne z f. p/oślepieniową 2013 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Pakiet serwisowy Skoda Life Plus 4 lata lub 60 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 1 350 PLN
Pakiet serwisowy Skoda Life Plus 4 lata lub 120 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 2 600 PLN

Ceny SKODA Superb 2.0 TDI Ambition Kombi I 170KM (diesel)

styczeń 2013 - grudzień 2013 111 260 PLN
marzec 2012 - grudzień 2012 117 460 PLN
czerwiec 2011 - luty 2012 115 660 PLN
kwiecień 2011 - maj 2011 114 460 PLN
styczeń 2011 - kwiecień 2011 114 100 PLN
maj 2010 - grudzień 2010 113 200 PLN

Zdjęcia SKODA Superb 2.0 TDI Ambition Kombi I 170KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

SKODA Superb - Wiadomości

Tak zmienił się flagowy okręt Skody - prześwietlamy model Superb
Najnowszy okręt flagowy Skody przeszedł właśnie poważną modernizację. Auto jest jeszcze bardziej komfortowe, wyraziste, a w odmianie hybrydowej potrafi przejechać na prądzie nawet 50 kilometrów. Jakie jeszcze udoskonalenia wprowadzono w najnowszym modelu?

Opinie Moto.pl: Skoda Superb iV - Flagowy liftback Skody teraz z napędem hybrydowym
Elektryfikacja pojazdów to nie tylko tworzenie odmian w pełni elektrycznych. W to pojęcie wpisuje się również hybrydyzacja. Właśnie taką wersję otrzymała popularna Skoda Superb. Powstaje jednak pytanie, czy to chwyt marketingowy, czy może opcja napędowa, którą warto rozważyć?

Skoda Superb Scout wyceniona na polskim rynku. 170 tys. zł za uterenowione kombi
Do polskich salonów właśnie wjeżdża nowa odmiana Skody Superb. Mowa o uterenowionej wersji Scout. Ceny auta zaczynają się od 167 550 zł.

Nowa Skoda Superb - cennik. Wciąż tańszy od Volkswagena Passata
Krótko po oficjalnej premierze nowej Skody Superb, marka prezentuje cennik odświeżonego modelu. Nowa limuzyna jest o 5 tysięcy złotych droższa od poprzednika, ale wciąż tańsza od konkurencyjnego Volkswagena Passata.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Superb. Trochę poprawiono, nic nie zepsuto
Słowo "nowa" w przypadku Skody Superb nie oznacza rewolucji. I bardzo dobrze, bo Superb wcale jej nie potrzebował. Gdyby nie dodanie do oferty uterenowionego Scouta, a w przyszłości także hybrydy, byłaby to po prostu liftingowa klasyka gatunku.