SKODA Superb 1.6 TDI Ambition Greenline Kombi I 105KM

SKODA Superb 1.6 TDI Ambition Greenline Kombi I 105KM (diesel) (2011 - 2013)

SKODA Superb 1.6 TDI Ambition Greenline Kombi I 105KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2011 do 2013 roku. SKODA Superb 1.6 TDI Ambition Greenline Kombi I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Superb 1.6 TDI Ambition Greenline Kombi I wynosi 105 KM. Silnik SKODA Superb 1.6 TDI Ambition Greenline Kombi I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Superb 1.6 TDI Ambition Greenline Kombi I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Superb 1.6 TDI Ambition Greenline Kombi I osiąga moment obrotowy 250 Nm. SKODA Superb 1.6 TDI Ambition Greenline Kombi I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Superb 1.6 TDI Ambition Greenline Kombi I to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Superb 1.6 TDI Ambition Greenline Kombi I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1835 litrów. Wymiary samochodu: 4838 mm długości, 1817 mm szerokości, 1510 mm wysokości.

Opinie o SKODA Superb 1.6 TDI Ambition Greenline Kombi I 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Superb 1.6 TDI Ambition Greenline Kombi I 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Superb 1.6 TDI Ambition Greenline Kombi I 105KM (diesel)

Długość 4838 mm
Szerokość 1817 mm
Rozstaw osi 2761 mm
Wysokość 1510 mm
Masa własna 1546 kg
Masa całkowita 2109 kg

Wyposażenie SKODA Superb 1.6 TDI Ambition Greenline Kombi I 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Czujnik deszczu 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Chromowane elementy wykończenia wnętrza 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Light Assistant 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Szyba przednia z pasem przeciwsłonecznym 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Filtr cząstek stałych - DPF 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
ACS - system pokolizyjny 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
SunSet - tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2011 - 2013 Standard

Ceny SKODA Superb 1.6 TDI Ambition Greenline Kombi I 105KM (diesel)

styczeń 2013 - grudzień 2013 101 560 PLN
marzec 2012 - grudzień 2012 107 760 PLN
listopad 2011 - luty 2012 105 960 PLN
kwiecień 2011 - listopad 2011 104 760 PLN

Zdjęcia SKODA Superb 1.6 TDI Ambition Greenline Kombi I 105KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

SKODA Superb - Wiadomości

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczęła wyprzedaż rocznika 2019. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z wyprzedaży.

Mamy nowy cennik Skody Superb. Zobacz ile kosztuje odświeżona limuzyna
Zmodernizowany Superb czeskiego producenta zyskał nowe wersje wyposażenia, hybrydową jednostkę napędową i wiele ciekawych technologii. Sprawdzamy, ile trzeba zapłacić za flagowy model Skody, który został objęty wyprzedażą rocznika.

Skoda Superb Scout wyceniona na polskim rynku. 170 tys. zł za uterenowione kombi
Do polskich salonów właśnie wjeżdża nowa odmiana Skody Superb. Mowa o uterenowionej wersji Scout. Ceny auta zaczynają się od 167 550 zł.

Nowa Skoda Superb - cennik. Wciąż tańszy od Volkswagena Passata
Krótko po oficjalnej premierze nowej Skody Superb, marka prezentuje cennik odświeżonego modelu. Nowa limuzyna jest o 5 tysięcy złotych droższa od poprzednika, ale wciąż tańsza od konkurencyjnego Volkswagena Passata.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Superb. Trochę poprawiono, nic nie zepsuto
Słowo "nowa" w przypadku Skody Superb nie oznacza rewolucji. I bardzo dobrze, bo Superb wcale jej nie potrzebował. Gdyby nie dodanie do oferty uterenowionego Scouta, a w przyszłości także hybrydy, byłaby to po prostu liftingowa klasyka gatunku.