SKODA Superb 1.8 TSI Business Hatchback IV 160KM (benzyna) (2014 - 2015)

SKODA Superb 1.8 TSI Business Hatchback IV 160KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2015 roku. SKODA Superb 1.8 TSI Business Hatchback IV to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 118 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Superb 1.8 TSI Business Hatchback IV wynosi 160 KM. Silnik SKODA Superb 1.8 TSI Business Hatchback IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1798 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Superb 1.8 TSI Business Hatchback IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Superb 1.8 TSI Business Hatchback IV osiąga moment obrotowy 250 Nm. SKODA Superb 1.8 TSI Business Hatchback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Superb 1.8 TSI Business Hatchback IV to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Superb 1.8 TSI Business Hatchback IV posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1700 litrów. Wymiary samochodu: 4833 mm długości, 1817 mm szerokości, 1511 mm wysokości.

Opinie o SKODA Superb 1.8 TSI Business Hatchback IV 160KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Superb 1.8 TSI Business Hatchback IV 160KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 160 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1798 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Superb 1.8 TSI Business Hatchback IV 160KM (benzyna)

Długość 4833 mm
Szerokość 1817 mm
Rozstaw osi 2761 mm
Wysokość od 1511 mm do 1529 mm
Masa własna 1496 kg
Masa całkowita 2059 kg

Wyposażenie SKODA Superb 1.8 TSI Business Hatchback IV 160KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Przygotowanie do montażu odtwarzacza DVD 2015 Standard
Przygotowanie do montażu odtwarzacza DVD ze zmieniarką CD 2015 Standard
ACS - system pokolizyjny 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
SunSet - tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Szyberdach szklany, elektryczny 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 3 500 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu - przód 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Podgrzewana przednia szyba 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 900 PLN

Cena SKODA Superb 1.8 TSI Business Hatchback IV 160KM (benzyna)

listopad 2014 - wrzesień 2015 117 050 PLN

Zdjęcia SKODA Superb 1.8 TSI Business Hatchback IV 160KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iv

SKODA Superb - Wiadomości

Mamy nowy cennik Skody Superb. Zobacz ile kosztuje odświeżona limuzyna
Zmodernizowany Superb właśnie wjechał do polskich salonów sprzedaży. Najnowszy model czeskiego producenta zyskał nowe wersje wyposażenia, hybrydową jednostkę napędową i wiele ciekawych technologii. Sprawdzamy, ile trzeba zapłacić za flagowy model Skody.

Tak zmienił się flagowy okręt Skody - prześwietlamy model Superb
Najnowszy okręt flagowy Skody przeszedł właśnie poważną modernizację. Auto jest jeszcze bardziej komfortowe, wyraziste, a w odmianie hybrydowej potrafi przejechać na prądzie nawet 50 kilometrów. Jakie jeszcze udoskonalenia wprowadzono w najnowszym modelu?

Skoda Superb Scout wyceniona na polskim rynku. 170 tys. zł za uterenowione kombi
Do polskich salonów właśnie wjeżdża nowa odmiana Skody Superb. Mowa o uterenowionej wersji Scout. Ceny auta zaczynają się od 167 550 zł.

Nowa Skoda Superb - cennik. Wciąż tańszy od Volkswagena Passata
Krótko po oficjalnej premierze nowej Skody Superb, marka prezentuje cennik odświeżonego modelu. Nowa limuzyna jest o 5 tysięcy złotych droższa od poprzednika, ale wciąż tańsza od konkurencyjnego Volkswagena Passata.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Superb. Trochę poprawiono, nic nie zepsuto
Słowo "nowa" w przypadku Skody Superb nie oznacza rewolucji. I bardzo dobrze, bo Superb wcale jej nie potrzebował. Gdyby nie dodanie do oferty uterenowionego Scouta, a w przyszłości także hybrydy, byłaby to po prostu liftingowa klasyka gatunku.