SKODA Superb 3.6 FSI 4x4 LK DSG Hatchback III 260KM (benzyna) (2011 - 2013)

SKODA Superb 3.6 FSI 4x4 LK DSG Hatchback III 260KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2011 do 2013 roku. SKODA Superb 3.6 FSI 4x4 LK DSG Hatchback III to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 191 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Superb 3.6 FSI 4x4 LK DSG Hatchback III wynosi 260 KM. Silnik SKODA Superb 3.6 FSI 4x4 LK DSG Hatchback III jest typu układ v posiadający 6 cylidrów o pojemności 3580 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Superb 3.6 FSI 4x4 LK DSG Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Superb 3.6 FSI 4x4 LK DSG Hatchback III osiąga moment obrotowy 350 Nm. SKODA Superb 3.6 FSI 4x4 LK DSG Hatchback III posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Superb 3.6 FSI 4x4 LK DSG Hatchback III to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Superb 3.6 FSI 4x4 LK DSG Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1670 litrów. Wymiary samochodu: 4838 mm długości, 1817 mm szerokości, 1462 mm wysokości.

Opinie o SKODA Superb 3.6 FSI 4x4 LK DSG Hatchback III 260KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Superb 3.6 FSI 4x4 LK DSG Hatchback III 260KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 260 KM
Momen obrotowy 350 Nm
Pojemność skokowa silnika 3580 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary SKODA Superb 3.6 FSI 4x4 LK DSG Hatchback III 260KM (benzyna)

Długość 4838 mm
Szerokość 1817 mm
Rozstaw osi 2761 mm
Wysokość 1462 mm
Masa własna 1665 kg
Masa całkowita 2285 kg

Wyposażenie SKODA Superb 3.6 FSI 4x4 LK DSG Hatchback III 260KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Podgrzewana przednia szyba 2013 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Przygotowanie do montażu haka holowniczego 2013 Standard
Ogrzewanie postojowe ze zdalnym sterowaniem 2013 Standard
Ogrzewanie postojowe ze zdalnym sterowaniem, pakiet 2013 Standard (w pakiecie) 4 000 PLN
Przygotowanie do tel. GSM II (uchwyt, Bluetooth) 2013 Standard
Pakiet serwisowy Skoda Life Plus 4 lata lub 60 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 1 350 PLN
Pakiet serwisowy Skoda Life Plus 4 lata lub 120 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 2 600 PLN
Fotele przednie wentylowane 2013 Standard
Tapicerka łączona- Alcantara/imitacja skóry 2013 Standard
Lakier uni 2013 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Superb 3.6 FSI 4x4 LK DSG Hatchback III 260KM (benzyna)

styczeń 2013 - grudzień 2013 177 400 PLN
czerwiec 2012 - grudzień 2012 182 800 PLN
marzec 2012 - maj 2012 185 500 PLN
listopad 2011 - luty 2012 183 200 PLN

Zdjęcia SKODA Superb 3.6 FSI 4x4 LK DSG Hatchback III 260KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iii

SKODA Superb - Wiadomości

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczęła wyprzedaż rocznika 2019. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z wyprzedaży.

Mamy nowy cennik Skody Superb. Zobacz ile kosztuje odświeżona limuzyna
Zmodernizowany Superb czeskiego producenta zyskał nowe wersje wyposażenia, hybrydową jednostkę napędową i wiele ciekawych technologii. Sprawdzamy, ile trzeba zapłacić za flagowy model Skody, który został objęty wyprzedażą rocznika.

Skoda Superb Scout wyceniona na polskim rynku. 170 tys. zł za uterenowione kombi
Do polskich salonów właśnie wjeżdża nowa odmiana Skody Superb. Mowa o uterenowionej wersji Scout. Ceny auta zaczynają się od 167 550 zł.

Nowa Skoda Superb - cennik. Wciąż tańszy od Volkswagena Passata
Krótko po oficjalnej premierze nowej Skody Superb, marka prezentuje cennik odświeżonego modelu. Nowa limuzyna jest o 5 tysięcy złotych droższa od poprzednika, ale wciąż tańsza od konkurencyjnego Volkswagena Passata.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Superb. Trochę poprawiono, nic nie zepsuto
Słowo "nowa" w przypadku Skody Superb nie oznacza rewolucji. I bardzo dobrze, bo Superb wcale jej nie potrzebował. Gdyby nie dodanie do oferty uterenowionego Scouta, a w przyszłości także hybrydy, byłaby to po prostu liftingowa klasyka gatunku.