SKODA Superb 1.4 TSI Active Hatchback III 125KM (benzyna) (2011 - 2013)

SKODA Superb 1.4 TSI Active Hatchback III 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2011 do 2013 roku. SKODA Superb 1.4 TSI Active Hatchback III to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Superb 1.4 TSI Active Hatchback III wynosi 125 KM. Silnik SKODA Superb 1.4 TSI Active Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Superb 1.4 TSI Active Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Superb 1.4 TSI Active Hatchback III osiąga moment obrotowy 200 Nm. SKODA Superb 1.4 TSI Active Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Superb 1.4 TSI Active Hatchback III to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Superb 1.4 TSI Active Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1670 litrów. Wymiary samochodu: 4838 mm długości, 1817 mm szerokości, 1462 mm wysokości.

Opinie o SKODA Superb 1.4 TSI Active Hatchback III 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Superb 1.4 TSI Active Hatchback III 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 125 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Superb 1.4 TSI Active Hatchback III 125KM (benzyna)

Długość 4838 mm
Szerokość 1817 mm
Rozstaw osi 2761 mm
Wysokość 1462 mm
Masa własna 1425 kg
Masa całkowita 2045 kg

Wyposażenie SKODA Superb 1.4 TSI Active Hatchback III 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Przygotowanie do tel. GSM 2013 Standard
Przygotowanie do montażu haka holowniczego 2013 Standard
Przygotowanie do tel. GSM II (uchwyt, Bluetooth) + wyświetlacz Maxi-Dot, pakiet 2013 Standard
Pakiet serwisowy Skoda Life Plus 4 lata lub 60 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 1 350 PLN
Pakiet serwisowy Skoda Life Plus 4 lata lub 120 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 2 600 PLN
Przygotowanie do tel. GSM II (uchwyt, Bluetooth) + wyśw.Maxi-Dot, pakiet - dla naw.Amundsen plus 2013 Standard
Tapicerka łączona- Alcantara/imitacja skóry 2013 Standard
Lakier uni 2013 Standard (indywidualny)
Lakier uni specjalny 2013 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 100 PLN

Ceny SKODA Superb 1.4 TSI Active Hatchback III 125KM (benzyna)

styczeń 2013 - grudzień 2013 76 700 PLN
marzec 2012 - grudzień 2012 82 900 PLN
listopad 2011 - luty 2012 81 100 PLN

Zdjęcia SKODA Superb 1.4 TSI Active Hatchback III 125KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iii

SKODA Superb - Wiadomości

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczyna kolejną kampanię. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z letniej wyprzedaży.

Skoda Superb 4x4 z nowym cennikiem. Ile trzeba teraz zapłacić za flagową limuzynę?
Flagowy model Skody - Superb, przekonuje największym w klasie wnętrzem, luksusowymi dodatkami z zakresu komfortu i bezpieczeństwa, a także napędem na cztery koła. Zarówno limuzyna, jak i kombi dostępne są teraz w bardzo atrakcyjnych cenach.

Skoda zmienia gamę modelową. Sprawdzamy, które modele warto teraz kupić
Rok premier w Skodzie trwa w najlepsze. Kilka tygodni producent pokazał w pełni elektryczne CitiGo i zmodernizowanego Superba. W polskich salonach już zagościł całkowicie nowy kompakt - Scala. Wobec tego, schodzące ze sceny modele można kupić na bardzo korzystnych warunkach.

Nowa Skoda Superb - cennik. Wciąż tańszy od Volkswagena Passata
Krótko po oficjalnej premierze nowej Skody Superb, marka prezentuje cennik odświeżonego modelu. Nowa limuzyna jest o 5 tysięcy złotych droższa od poprzednika, ale wciąż tańsza od konkurencyjnego Volkswagena Passata.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Superb. Trochę poprawiono, nic nie zepsuto
Słowo "nowa" w przypadku Skody Superb nie oznacza rewolucji. I bardzo dobrze, bo Superb wcale jej nie potrzebował. Gdyby nie dodanie do oferty uterenowionego Scouta, a w przyszłości także hybrydy, byłaby to po prostu liftingowa klasyka gatunku.