SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG Kombi III II 184KM

SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG Kombi III II 184KM (diesel) (2017 - 2018)

SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG Kombi III II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG Kombi III II wynosi 184 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 230 km/h. Silnik SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG Kombi III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG Kombi III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG Kombi III II osiąga moment obrotowy 380 Nm. SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG Kombi III II posiada dołączany napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG Kombi III II to diesel.

Średnie spalanie SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG Kombi III II wynosi około 4,5 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG Kombi III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1740 litrów. Wymiary samochodu: 4687 mm długości, 1814 mm szerokości, 1531 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,1 l/100km

Dane techniczne SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 230 km/h
Moc 184 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 119
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Dołączany napęd na 4 koła

Wymiary SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Długość 4687 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2680 mm
Wysokość 1531 mm
Masa własna 1559 kg
Masa całkowita 2129 kg

Wyposażenie SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
1 Wyposażenie standardowe do uzupełnienia 2019 - obecnie Standard
1 Wyposażenie opcjonalne do uzupełnienia 2019 - obecnie Standard
1 Wyposażenie opcjonalne do uzupełnienia 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 4 100 PLN
Pakiet Challenge 2017 - obecnie Standard
Pakiet RS XTREME 2017 - obecnie Standard
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Lakier uni 2018 Standard (indywidualny)
Lakier perłowy 2018 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Traveller Assistant 2018 Standard (w pakiecie) 9 700 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2018 Standard

Ceny SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG Kombi III II 184KM (diesel)

styczeń 2018 - listopad 2018 132 000 PLN
marzec 2017 - grudzień 2017 129 850 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Inne wersje iii--generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Skoda uruchamia internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki.

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczyna kolejną kampanię. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z letniej wyprzedaży.

Skoda Octavia to największy kompakt na rynku. Teraz jest tańsza o 11 tysięcy złotych
Skoda Octavia od wielu lat jest królem kompaktów na polskim rynku. Po pierwszym półroczu 2019 zajmuje pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży z wynikiem przekraczającym 10 tysięcy egzemplarzy. A teraz dostępna z ogromnym rabatem.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.