SKODA Octavia 2.0 TSI RS Challenge 245 DSG Kombi III II 245KM

SKODA Octavia 2.0 TSI RS Challenge 245 DSG Kombi III II 245KM (benzyna) (2018 - obecnie)

SKODA Octavia 2.0 TSI RS Challenge 245 DSG Kombi III II 245KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. SKODA Octavia 2.0 TSI RS Challenge 245 DSG Kombi III II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji SKODA Octavia 2.0 TSI RS Challenge 245 DSG Kombi III II to od 148 000 do 151 000 PLN.

Moc maksymalna wynosi 180 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TSI RS Challenge 245 DSG Kombi III II wynosi 245 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TSI RS Challenge 245 DSG Kombi III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TSI RS Challenge 245 DSG Kombi III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TSI RS Challenge 245 DSG Kombi III II osiąga moment obrotowy 370 Nm. SKODA Octavia 2.0 TSI RS Challenge 245 DSG Kombi III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TSI RS Challenge 245 DSG Kombi III II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TSI RS Challenge 245 DSG Kombi III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1740 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1465 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TSI RS Challenge 245 DSG Kombi III II 245KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TSI RS Challenge 245 DSG Kombi III II 245KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 245 KM
Momen obrotowy 370 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TSI RS Challenge 245 DSG Kombi III II 245KM (benzyna)

Długość 4659 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2686 mm
Wysokość 1465 mm
Masa własna 1442 kg
Masa całkowita 1933 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TSI RS Challenge 245 DSG Kombi III II 245KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet przeglądów 4 lata, do 60 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 299 PLN
Oświetlenie bagażnika 2019 - obecnie Standard
Lane Assist - asystent pasa ruchu 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Pokrowiec na narty 2019 - obecnie Standard
KESSY - bezkluczykowy system obsługi samochodu 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Bluetooth Premium (WLAN/rSAP/LTE/Phone Box/bezprzewodowa ładowarka) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Lane Assist - asystent pasa ruchu (z Rear Traffic Alert) z Blind Spot Detect 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 550 PLN
VIRTUAL COCKPIT - cyfrowy zestaw wskaźników 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Bluetooth Comfort dla systemu nawigacji satelitarnej (z obsluga WLAN i obslugą glosową) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 300 PLN
System nawigacji Amundsen (8" z mapą EU, wejście SD, USB, SmartLink+), Infotainment na 1 rok 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 250 PLN

Ceny SKODA Octavia 2.0 TSI RS Challenge 245 DSG Kombi III II 245KM (benzyna)

listopad 2018 - obecnie 151 000 PLN
październik 2018 148 000 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TSI RS Challenge 245 DSG Kombi III II 245KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iii--generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Euro NCAP rozbija Teslę Model X, Porsche Taycana i Skodę Octavię. Wszyscy na pięć gwiazdek? [FILMY]
Euro NCAP przetestowało kilka kolejnych nowych samochodów. Na długiej liście znajdziemy choćby Teslę Model X, Porsche Taycana oraz Skodę Octavię. Sprawdźmy, jak nowe modele wypadły w testach.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Octavia - ratuje honor klasycznych samochodów
Przeciwnicy crossoverów mogą spać spokojnie, bo auta o tradycyjnej sylwetce mają się dobrze. Nowa Octavia jest na to najlepszym dowodem. Nie powinno się oceniać samochodu przed jazdą, ale kompaktowa Skoda robi bardzo dobre pierwsze wrażenie. Pod względem stylizacji rozkłada konkurencję na łopatki, a kto wie, może nawet sięga do idei słynnej szkoły wzornictwa - Bauhausu.

Nowa Skoda Octavia oficjalnie. Widzieliśmy czwartą generację numeru 1 w Polsce. Wnętrze to mała rewolucja
Nowa Skoda Octavia 2020 zadebiutowała dosłownie przed chwilą. Mieliśmy jednak okazję przyjrzeć się jej bliżej już wcześniej. I wiemy jedno - czwórka to naprawdę duży krok w rozwoju najczęściej kupowanego auta w Polsce. Jaka jest nowa Skoda Octavia?

Sprzedaż samochodów w Polsce - zażarta walka Skody Octavii z nową Toyotą Corollą
Kolejny miesiąc najlepiej sprzedającym się samochodem w Polsce okazała się Toyota Corolla. Japoński kompakt w ujęciu rocznym goni Skodę Octavię, która wciąż jes największym bestsellerem nad Wisłą.