SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Kombi III II 184KM

SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Kombi III II 184KM (diesel) (2018 - obecnie)

SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Kombi III II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Kombi III II to 136 350 PLN

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Kombi III II wynosi 184 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Kombi III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Kombi III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Kombi III II osiąga moment obrotowy 380 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Kombi III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Kombi III II to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Kombi III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1740 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1465 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 184 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora SCR+DPF+DOC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Długość 4659 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2686 mm
Wysokość 1465 mm
Masa własna 1495 kg
Masa całkowita 1998 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet przeglądów 4 lata, do 60 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 299 PLN
Felgi aluminiowe 19 XTREME srebrne z ogumieniem 225/35 2019 - obecnie Standard
Oświetlenie bagażnika 2019 - obecnie Standard
Lane Assist - asystent pasa ruchu 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Fotel kierowcy ustawiany elektrycznie z pamięcią ustawień 2019 - obecnie Standard
Pokrowiec na narty 2019 - obecnie Standard
Lusterka boczne regulowane elektrycznie, składane i podgrzewane, przeciwoślepieniowe 2019 - obecnie Standard (pakiet)
Blind Spot Detection z Rear Traffic Allert - monit. martwego pola ze wspom. wyjazdu z miej. parking. 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
KESSY - bezkluczykowy system obsługi samochodu 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Bluetooth Premium (WLAN/rSAP/LTE/Phone Box/bezprzewodowa ładowarka) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 400 PLN

Cena SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Kombi III II 184KM (diesel)

listopad 2018 - obecnie 136 350 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI SCR RS DSG Kombi III II 184KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje iii--generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Zmiana lidera w rankingu najpopularniejszych aut w Polsce. Maj należał do Toyoty Corolli
Już w zeszłym miesiącu Toyota Corolla otarła się o pozycję numeru 1 na polskim rynku, ale musiała uznać wyższość Skody Octavii. W maju japoński kompakt nie miał sobie równych.