SKODA Octavia 2.0 TDI RS Kombi III II 184KM (diesel) (2017 - 2018)

SKODA Octavia 2.0 TDI RS Kombi III II 184KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI RS Kombi III II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI RS Kombi III II wynosi 184 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 230 km/h. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI RS Kombi III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI RS Kombi III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI RS Kombi III II osiąga moment obrotowy 380 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI RS Kombi III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI RS Kombi III II to diesel.

Średnie spalanie SKODA Octavia 2.0 TDI RS Kombi III II wynosi około 4,5 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI RS Kombi III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1740 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1465 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI RS Kombi III II 184KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Octavia 2.0 TDI RS Kombi III II 184KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,1 l/100km

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI RS Kombi III II 184KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 230 km/h
Moc 184 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 119
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI RS Kombi III II 184KM (diesel)

Długość 4659 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2686 mm
Wysokość 1465 mm
Masa własna 1487 kg
Masa całkowita 1978 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI RS Kombi III II 184KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
1 Wyposażenie standardowe do uzupełnienia 2019 - obecnie Standard
1 Wyposażenie opcjonalne do uzupełnienia 2019 - obecnie Standard
1 Wyposażenie opcjonalne do uzupełnienia 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 500 PLN
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Lakier uni 2018 Standard (indywidualny)
Lakier perłowy 2018 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Felgi aluminiowe 18 GEMINI antracytowe z ogumieniem 2018 Standard (w pakiecie) 950 PLN
Felgi aluminiowe 19 XTREME antracytowe z ogumieniem 2018 Standard (w pakiecie) 2 650 PLN
Traveller Assistant 2018 Standard (w pakiecie) 8 500 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2018 Standard

Ceny SKODA Octavia 2.0 TDI RS Kombi III II 184KM (diesel)

styczeń 2018 - październik 2018 123 370 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 121 220 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI RS Kombi III II 184KM (diesel)

Inne wersje iii--generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Skoda uruchamia internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki.

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczyna kolejną kampanię. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z letniej wyprzedaży.

Skoda Octavia to największy kompakt na rynku. Teraz jest tańsza o 11 tysięcy złotych
Skoda Octavia od wielu lat jest królem kompaktów na polskim rynku. Po pierwszym półroczu 2019 zajmuje pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży z wynikiem przekraczającym 10 tysięcy egzemplarzy. A teraz dostępna z ogromnym rabatem.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.