SKODA Octavia 2.0 TDI RS Challenge DSG Kombi III II 184KM

SKODA Octavia 2.0 TDI RS Challenge DSG Kombi III II 184KM (diesel) (2018 - obecnie)

SKODA Octavia 2.0 TDI RS Challenge DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. SKODA Octavia 2.0 TDI RS Challenge DSG Kombi III II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji SKODA Octavia 2.0 TDI RS Challenge DSG Kombi III II to 148 750 PLN

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI RS Challenge DSG Kombi III II wynosi 184 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI RS Challenge DSG Kombi III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI RS Challenge DSG Kombi III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI RS Challenge DSG Kombi III II osiąga moment obrotowy 380 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI RS Challenge DSG Kombi III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI RS Challenge DSG Kombi III II to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI RS Challenge DSG Kombi III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1740 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1465 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI RS Challenge DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI RS Challenge DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 184 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora SCR+DPF+DOC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI RS Challenge DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Długość 4659 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2686 mm
Wysokość 1465 mm
Masa własna 1495 kg
Masa całkowita 1998 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI RS Challenge DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet przeglądów 4 lata, do 60 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 299 PLN
Oświetlenie bagażnika 2019 - obecnie Standard
Lane Assist - asystent pasa ruchu 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Pokrowiec na narty 2019 - obecnie Standard
KESSY - bezkluczykowy system obsługi samochodu 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Bluetooth Premium (WLAN/rSAP/LTE/Phone Box/bezprzewodowa ładowarka) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Lane Assist - asystent pasa ruchu (z Rear Traffic Alert) z Blind Spot Detect 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 550 PLN
VIRTUAL COCKPIT - cyfrowy zestaw wskaźników 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Pakiet Travel Assist Basic 2019 - obecnie Standard
Pakiet Travel Assist 2019 - obecnie Standard

Cena SKODA Octavia 2.0 TDI RS Challenge DSG Kombi III II 184KM (diesel)

listopad 2018 - obecnie 148 750 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI RS Challenge DSG Kombi III II 184KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje iii--generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody
Trzecia generacja Octavii to jeden z najbardziej wszechstronnych kompaktów na rynku. Występuje w wielu wersjach, a obecnie jest najbardziej przecenioną Skodą. To przekłada się na atrakcyjne warunki zakupu każdej odmiany. Prześwietlamy ofertę

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczęła wyprzedaż rocznika 2019. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z wyprzedaży.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Octavia - ratuje honor klasycznych samochodów
Przeciwnicy crossoverów mogą spać spokojnie, bo auta o tradycyjnej sylwetce mają się dobrze. Nowa Octavia jest na to najlepszym dowodem. Nie powinno się oceniać samochodu przed jazdą, ale kompaktowa Skoda robi bardzo dobre pierwsze wrażenie. Pod względem stylizacji rozkłada konkurencję na łopatki, a kto wie, może nawet sięga do idei słynnej szkoły wzornictwa - Bauhausu.

Nowa Skoda Octavia oficjalnie. Widzieliśmy czwartą generację numeru 1 w Polsce. Wnętrze to mała rewolucja
Nowa Skoda Octavia 2020 zadebiutowała dosłownie przed chwilą. Mieliśmy jednak okazję przyjrzeć się jej bliżej już wcześniej. I wiemy jedno - czwórka to naprawdę duży krok w rozwoju najczęściej kupowanego auta w Polsce. Jaka jest nowa Skoda Octavia?

Sprzedaż samochodów w Polsce - zażarta walka Skody Octavii z nową Toyotą Corollą
Kolejny miesiąc najlepiej sprzedającym się samochodem w Polsce okazała się Toyota Corolla. Japoński kompakt w ujęciu rocznym goni Skodę Octavię, która wciąż jes największym bestsellerem nad Wisłą.