SKODA Octavia 2.0 TDI Drive DSG Kombi III II 150KM (diesel) (2017)

SKODA Octavia 2.0 TDI Drive DSG Kombi III II 150KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2017 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI Drive DSG Kombi III II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI Drive DSG Kombi III II wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI Drive DSG Kombi III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI Drive DSG Kombi III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI Drive DSG Kombi III II osiąga moment obrotowy 340 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI Drive DSG Kombi III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI Drive DSG Kombi III II to diesel.

Średnie spalanie SKODA Octavia 2.0 TDI Drive DSG Kombi III II wynosi około 5,1 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI Drive DSG Kombi III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1740 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1465 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI Drive DSG Kombi III II 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Octavia 2.0 TDI Drive DSG Kombi III II 150KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI Drive DSG Kombi III II 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 206 km/h
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Emisja CO2 135
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI Drive DSG Kombi III II 150KM (diesel)

Długość 4659 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2686 mm
Wysokość 1465 mm
Masa własna 1374 kg
Masa całkowita 1942 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI Drive DSG Kombi III II 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Lakier uni 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier perłowy 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
MDI (Mobile Device Interface) interfejs Mitsui dla Apple 2018 - obecnie Standard
Sound System Canton - 10 głośników + cyfrowy korektor, moc 570 W 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Przygotowanie do tel. GSM (obsługa głosowa, Antena, Phone Box, uchwyt na multimedia, Bluetooth) 2018 - obecnie Standard
Przygotowanie do tel. GSM (obsługa głosowa, uchwyt na multimedia, Bluetooth) 2018 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej Amundsen z mapą Europy (ekran 6,5, Bluetooth, gniazda SD/USB/AUX) 2018 - obecnie Standard
Traveller Assistant 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 9 500 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2018 - obecnie Standard

Cena SKODA Octavia 2.0 TDI Drive DSG Kombi III II 150KM (diesel)

styczeń 2017 - grudzień 2017 111 590 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI Drive DSG Kombi III II 150KM (diesel)

SKODA Octavia III II kombi czerwony jasny przedni lewy
SKODA Octavia III II kombi czerwony jasny boczny lewy
SKODA Octavia III II kombi czerwony jasny boczny prawy
SKODA Octavia III II kombi czerwony jasny górny tylny
SKODA Octavia III II kombi czerwony jasny przedni lewy

Inne wersje iii--generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Euro NCAP rozbija Teslę Model X, Porsche Taycana i Skodę Octavię. Wszyscy na pięć gwiazdek? [FILMY]
Euro NCAP przetestowało kilka kolejnych nowych samochodów. Na długiej liście znajdziemy choćby Teslę Model X, Porsche Taycana oraz Skodę Octavię. Sprawdźmy, jak nowe modele wypadły w testach.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Octavia - ratuje honor klasycznych samochodów
Przeciwnicy crossoverów mogą spać spokojnie, bo auta o tradycyjnej sylwetce mają się dobrze. Nowa Octavia jest na to najlepszym dowodem. Nie powinno się oceniać samochodu przed jazdą, ale kompaktowa Skoda robi bardzo dobre pierwsze wrażenie. Pod względem stylizacji rozkłada konkurencję na łopatki, a kto wie, może nawet sięga do idei słynnej szkoły wzornictwa - Bauhausu.

Nowa Skoda Octavia oficjalnie. Widzieliśmy czwartą generację numeru 1 w Polsce. Wnętrze to mała rewolucja
Nowa Skoda Octavia 2020 zadebiutowała dosłownie przed chwilą. Mieliśmy jednak okazję przyjrzeć się jej bliżej już wcześniej. I wiemy jedno - czwórka to naprawdę duży krok w rozwoju najczęściej kupowanego auta w Polsce. Jaka jest nowa Skoda Octavia?

Sprzedaż samochodów w Polsce - zażarta walka Skody Octavii z nową Toyotą Corollą
Kolejny miesiąc najlepiej sprzedającym się samochodem w Polsce okazała się Toyota Corolla. Japoński kompakt w ujęciu rocznym goni Skodę Octavię, która wciąż jes największym bestsellerem nad Wisłą.