SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Kombi III II 184KM

SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Kombi III II 184KM (diesel) (2018 - obecnie)

SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Kombi III II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Kombi III II to od 157 400 do 158 450 PLN.

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Kombi III II wynosi 184 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Kombi III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Kombi III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Kombi III II osiąga moment obrotowy 380 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Kombi III II posiada dołączany napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Kombi III II to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Kombi III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1740 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1465 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 184 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora SCR+DPF+DOC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Dołączany napęd na 4 koła

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Długość 4659 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2686 mm
Wysokość 1465 mm
Masa własna 1495 kg
Masa całkowita 1998 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Kombi III II 184KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet przeglądów 4 lata, do 60 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 299 PLN
Oświetlenie bagażnika 2019 - obecnie Standard
Lane Assist - asystent pasa ruchu 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Pokrowiec na narty 2019 - obecnie Standard
KESSY - bezkluczykowy system obsługi samochodu 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Bluetooth Premium (WLAN/rSAP/LTE/Phone Box/bezprzewodowa ładowarka) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Lane Assist - asystent pasa ruchu (z Rear Traffic Alert) z Blind Spot Detect 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 550 PLN
VIRTUAL COCKPIT - cyfrowy zestaw wskaźników 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Pakiet Travel Assist Basic 2019 - obecnie Standard
Pakiet Travel Assist 2019 - obecnie Standard

Ceny SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Kombi III II 184KM (diesel)

lipiec 2019 - obecnie 158 450 PLN
listopad 2018 - czerwiec 2019 157 400 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI 4x4 RS Challenge DSG Kombi III II 184KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje iii--generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Skoda uruchamia internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki.

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczyna kolejną kampanię. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z letniej wyprzedaży.

Skoda Octavia to największy kompakt na rynku. Teraz jest tańsza o 11 tysięcy złotych
Skoda Octavia od wielu lat jest królem kompaktów na polskim rynku. Po pierwszym półroczu 2019 zajmuje pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży z wynikiem przekraczającym 10 tysięcy egzemplarzy. A teraz dostępna z ogromnym rabatem.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.