SKODA Octavia 1.4 TSI G-TEC CNG Style DSG Kombi III II 110KM

SKODA Octavia 1.4 TSI G-TEC CNG Style DSG Kombi III II 110KM (benzyna/gaz) (2017 - 2018)

SKODA Octavia 1.4 TSI G-TEC CNG Style DSG Kombi III II 110KM (benzyna/gaz)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. SKODA Octavia 1.4 TSI G-TEC CNG Style DSG Kombi III II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 1.4 TSI G-TEC CNG Style DSG Kombi III II wynosi 110 KM. Silnik SKODA Octavia 1.4 TSI G-TEC CNG Style DSG Kombi III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1395 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 1.4 TSI G-TEC CNG Style DSG Kombi III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 1.4 TSI G-TEC CNG Style DSG Kombi III II osiąga moment obrotowy 200 Nm. SKODA Octavia 1.4 TSI G-TEC CNG Style DSG Kombi III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 1.4 TSI G-TEC CNG Style DSG Kombi III II to benzyna/gaz.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 1.4 TSI G-TEC CNG Style DSG Kombi III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1610 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1450 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 1.4 TSI G-TEC CNG Style DSG Kombi III II 110KM (benzyna/gaz)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 1.4 TSI G-TEC CNG Style DSG Kombi III II 110KM (benzyna/gaz)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1395 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 1.4 TSI G-TEC CNG Style DSG Kombi III II 110KM (benzyna/gaz)

Długość 4659 mm
Szerokość od 1814 mm do 2017 mm
Rozstaw osi 2667 mm
Wysokość od 1450 mm do 1480 mm
Masa własna 1441 kg
Masa całkowita 1879 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 1.4 TSI G-TEC CNG Style DSG Kombi III II 110KM (benzyna/gaz)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
1 Wyposażenie opcjonalne do uzupełnienia 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 4 100 PLN
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Lakier uni 2018 Standard (indywidualny)
Lakier perłowy 2018 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Felgi aluminiowe 18 ALARIS z ogumieniem 2018 Standard
Tapicerka łączona- Alcantara/skóra 2018 Standard
Koło zapasowe pełnowymiarowe, stalowe 2018 Standard
Zestaw siatek w bagażniku 2018 Standard
Traveller Assistant 2018 Standard (w pakiecie) 9 500 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2018 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Octavia 1.4 TSI G-TEC CNG Style DSG Kombi III II 110KM (benzyna/gaz)

styczeń 2018 - wrzesień 2018 106 250 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 104 950 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 1.4 TSI G-TEC CNG Style DSG Kombi III II 110KM (benzyna/gaz)

SKODA Octavia III II kombi czerwony jasny przedni lewy
SKODA Octavia III II kombi czerwony jasny boczny lewy
SKODA Octavia III II kombi czerwony jasny boczny prawy
SKODA Octavia III II kombi czerwony jasny górny tylny
SKODA Octavia III II kombi czerwony jasny przedni lewy

Inne wersje iii--generacja-ii

SKODA Octavia - Wiadomości

Euro NCAP rozbija Teslę Model X, Porsche Taycana i Skodę Octavię. Wszyscy na pięć gwiazdek? [FILMY]
Euro NCAP przetestowało kilka kolejnych nowych samochodów. Na długiej liście znajdziemy choćby Teslę Model X, Porsche Taycana oraz Skodę Octavię. Sprawdźmy, jak nowe modele wypadły w testach.

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
Skoda Octavia to jeden z najpopularniejszych samochodów na rynku. Czeski kompakt czuje jednak na plecach oddech japońskiej konkurencji - Corolli brakuje niecałego tysiąca rejestracji, by zdobyć podium rankingu.

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Octavia - ratuje honor klasycznych samochodów
Przeciwnicy crossoverów mogą spać spokojnie, bo auta o tradycyjnej sylwetce mają się dobrze. Nowa Octavia jest na to najlepszym dowodem. Nie powinno się oceniać samochodu przed jazdą, ale kompaktowa Skoda robi bardzo dobre pierwsze wrażenie. Pod względem stylizacji rozkłada konkurencję na łopatki, a kto wie, może nawet sięga do idei słynnej szkoły wzornictwa - Bauhausu.

Nowa Skoda Octavia oficjalnie. Widzieliśmy czwartą generację numeru 1 w Polsce. Wnętrze to mała rewolucja
Nowa Skoda Octavia 2020 zadebiutowała dosłownie przed chwilą. Mieliśmy jednak okazję przyjrzeć się jej bliżej już wcześniej. I wiemy jedno - czwórka to naprawdę duży krok w rozwoju najczęściej kupowanego auta w Polsce. Jaka jest nowa Skoda Octavia?

Sprzedaż samochodów w Polsce - zażarta walka Skody Octavii z nową Toyotą Corollą
Kolejny miesiąc najlepiej sprzedającym się samochodem w Polsce okazała się Toyota Corolla. Japoński kompakt w ujęciu rocznym goni Skodę Octavię, która wciąż jes największym bestsellerem nad Wisłą.