SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 Kombi III I 150KM (diesel) (2014 - 2017)

SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 Kombi III I 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2014 do 2017 roku. SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 Kombi III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 Kombi III I wynosi 150 KM. Silnik SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 Kombi III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 Kombi III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 Kombi III I osiąga moment obrotowy 340 Nm. SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 Kombi III I posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 Kombi III I to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 Kombi III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1740 litrów. Wymiary samochodu: 4685 mm długości, 1814 mm szerokości, 1531 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 Kombi III I 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 Kombi III I 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 Kombi III I 150KM (diesel)

Długość 4685 mm
Szerokość od 1814 mm do 2017 mm
Rozstaw osi 2679 mm
Wysokość 1531 mm
Masa własna 1526 kg
Masa całkowita 2096 kg

Wyposażenie SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 Kombi III I 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
MDI (Mobile Device Interface) - gniazdo umożliwiające podłączenie urządzeń zewnętrznych 2016 - 2017 Standard
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2016 - 2017 Standard (pakiet)
Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia 2016 - 2017 Standard (pakiet)
Kierownica 3-ramienna 2016 - 2017 Standard
Drive Set Up - wybór profilu jazdy 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 450 PLN
Światła przeciwmgielne Black z funkcją doświetlania zakrętów 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Radio Skoda Auto Swing CD/MP3 z MDI, gniazdo SD, MIB 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
MDI (Mobile Device Interface) interfejs Mitsui dla Apple 2016 - 2017 Standard
Przygotowanie do tel. GSM (Antena, Phone Box, uchwyt na multimedia, Bluetooth) 2016 - 2017 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 Kombi III I 150KM (diesel)

czerwiec 2016 - styczeń 2017 116 970 PLN
styczeń 2016 - maj 2016 115 250 PLN
czerwiec 2015 - grudzień 2015 114 350 PLN
styczeń 2015 - maj 2015 113 500 PLN
lipiec 2014 - grudzień 2014 112 550 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia Scout 2.0 TDI 4x4 Kombi III I 150KM (diesel)

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

Skoda uruchamia internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki.

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczyna kolejną kampanię. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z letniej wyprzedaży.

Skoda Octavia to największy kompakt na rynku. Teraz jest tańsza o 11 tysięcy złotych
Skoda Octavia od wielu lat jest królem kompaktów na polskim rynku. Po pierwszym półroczu 2019 zajmuje pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży z wynikiem przekraczającym 10 tysięcy egzemplarzy. A teraz dostępna z ogromnym rabatem.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.