SKODA Octavia 2.0 TDI LK Kombi III I 150KM (diesel) (2014 - 2015)

SKODA Octavia 2.0 TDI LK Kombi III I 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2014 do 2015 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI LK Kombi III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI LK Kombi III I wynosi 150 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI LK Kombi III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI LK Kombi III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI LK Kombi III I osiąga moment obrotowy 320 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI LK Kombi III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI LK Kombi III I to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI LK Kombi III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1740 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1465 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI LK Kombi III I 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI LK Kombi III I 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI LK Kombi III I 150KM (diesel)

Długość 4659 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2686 mm
Wysokość 1465 mm
Masa własna 1347 kg
Masa całkowita 1917 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI LK Kombi III I 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową 2015 Standard (w pakiecie) 650 PLN
Felgi aluminiowe 19 XTREME antracytowe z ogumieniem 2015 Standard
Felgi aluminiowe 16 LEPUS z ogumieniem 2015 Standard
Koło zapasowe dojazdowe, stalowe 2015 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Koło zapasowe pełnowymiarowe, stalowe 2015 Standard
Front Assist - kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania 2015 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
HHC - wspomaganie ruszania pod górę 2015 Standard (indywidualny)
Alarm z f. dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu 2015 Standard (w pakiecie) 950 PLN
Fotel kierowcy ustawiany elektrycznie z pamięcią ustawień 2015 Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy ustawiany elektrycznie z pamięcią ustawień + el.ustawiany fotel pasażera 2015 Standard

Ceny SKODA Octavia 2.0 TDI LK Kombi III I 150KM (diesel)

styczeń 2015 - maj 2015 111 950 PLN
maj 2014 - grudzień 2014 110 850 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI LK Kombi III I 150KM (diesel)

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Nowy rok to doskonała okazja na zakup nowego auta. Wiele marek w tym czasie wyprzedaje swoje modele w atrakcyjnych cenach. nie inaczej sprawa wygląda ze Skodą. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z wyprzedaży czeskiej marki.

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody
Trzecia generacja Octavii to jeden z najbardziej wszechstronnych kompaktów na rynku. Występuje w wielu wersjach, a obecnie jest najbardziej przecenioną Skodą. To przekłada się na atrakcyjne warunki zakupu każdej odmiany. Prześwietlamy ofertę

Nowa Skoda Octavia RS będzie hybrydą. Na szczęście nie tylko - mają być trzy silniki
Skoda nie rezygnuje ze sportowego wcielenia swojego bestsellerowego modelu. Octavia RS już niedługo zadebiutuje na targach w Genewie, ale marka już teraz uchyla rąbka tajemnicy.

Nowa Skoda Octavia wyceniona. Będzie kosztować 82 200 zł, ale póki co to prawie 95 tys. zł
Niedawno zadebiutowało nowe, czwarte już wcielenie bestsellerowej Skody Octavii. Znamy cennik modelu, który od lat podbija polskie ulice. Kompaktowa Skoda jest jednym z największych przedstawicieli swojego segmentu, a cennik otwiera kwota 82 200 zł.

Ulubione auto Polaków w 2019 r. Octavia i Corolla walczyły do samego końca, ale nie było niespodzianki
Wiele wskazywało na to, że polski rynek może zakończyć rok 2019 z nowym numerem 1. W ostatnich miesiącach wyniki nowej Corolli imponowały. Jednak Octavia i tak utrzymała pozycję lidera.