SKODA Octavia 2.0 TDI LK DSG Kombi III I 150KM (diesel) (2014 - 2015)

SKODA Octavia 2.0 TDI LK DSG Kombi III I 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2014 do 2015 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI LK DSG Kombi III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI LK DSG Kombi III I wynosi 150 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI LK DSG Kombi III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI LK DSG Kombi III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI LK DSG Kombi III I osiąga moment obrotowy 320 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI LK DSG Kombi III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI LK DSG Kombi III I to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI LK DSG Kombi III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1740 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1465 mm wysokości.

Opinie o SKODA Octavia 2.0 TDI LK DSG Kombi III I 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Octavia 2.0 TDI LK DSG Kombi III I 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Octavia 2.0 TDI LK DSG Kombi III I 150KM (diesel)

Długość 4659 mm
Szerokość 1814 mm
Rozstaw osi 2686 mm
Wysokość 1465 mm
Masa własna 1367 kg
Masa całkowita 1937 kg

Wyposażenie SKODA Octavia 2.0 TDI LK DSG Kombi III I 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową 2015 Standard (w pakiecie) 650 PLN
Felgi aluminiowe 19 XTREME antracytowe z ogumieniem 2015 Standard
Felgi aluminiowe 16 LEPUS z ogumieniem 2015 Standard
Koło zapasowe dojazdowe, stalowe 2015 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Koło zapasowe pełnowymiarowe, stalowe 2015 Standard
Front Assist - kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania 2015 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
HHC - wspomaganie ruszania pod górę 2015 Standard (indywidualny)
Alarm z f. dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu 2015 Standard (w pakiecie) 950 PLN
Fotel kierowcy ustawiany elektrycznie z pamięcią ustawień 2015 Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy ustawiany elektrycznie z pamięcią ustawień + el.ustawiany fotel pasażera 2015 Standard

Ceny SKODA Octavia 2.0 TDI LK DSG Kombi III I 150KM (diesel)

styczeń 2015 - maj 2015 119 950 PLN
maj 2014 - grudzień 2014 118 850 PLN

Zdjęcia SKODA Octavia 2.0 TDI LK DSG Kombi III I 150KM (diesel)

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Octavia - Wiadomości

Skoda uruchamia internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki.

TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele
Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczyna kolejną kampanię. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z letniej wyprzedaży.

Skoda Octavia to największy kompakt na rynku. Teraz jest tańsza o 11 tysięcy złotych
Skoda Octavia od wielu lat jest królem kompaktów na polskim rynku. Po pierwszym półroczu 2019 zajmuje pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży z wynikiem przekraczającym 10 tysięcy egzemplarzy. A teraz dostępna z ogromnym rabatem.

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce
W statystykach sprzedaży samochodów na polskim rynku pojawiła się duża zmiana. Szalenie popularny dotąd Duster został zdetronizowany przez Toyotę Corollę - model, który jest na rynku zaledwie kilka miesięcy.

Polski rynek bez większych zmian, ale dwa modele notują imponujące wzrosty. W przypadku Corolli to aż 90 proc.
Na pierwszy rzut oka na polskim rynku nowych samochodów w 2019 r. niewiele się zmieniło. To jednak pozory, bo dwa modele notują tak duże wzrosty sprzedaży, że niedługo mogą przeskoczyć liderów.